Ga naar inhoud

Verkenner


hugobetty

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb in mijn verkenner verschillende malen een Bureaublad maar ook Afbeeldingen, enz... Bureablad is terug te vinden in "Snelle toegang" maar ook in "Onedrive" en "PC" en "C". Is dit normaal en hoe kan ik daar orde in scheppen want ik denk dat ik hierdoor veel capaciteit op mijn harde schijf verlies.

 

Hieronder heb ik een printscreen van mijn Verkenner gezet.

 

Bedankt voor jullie medewerking.

Printscreen 2.png

Printscreen.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is dit volgens Microsoft normaal, vrees ik.

 

Ik krijg bijvoorbeeld drie keer per week de "Opgeslagen spellen" terwijl ik nog nooit een spel heb gespeeld.

 

Bureaublad inderdaad ook diverse keren vermeld. Enzovoort. Sommige dingen krijg je helemaal niet weg, ook al gebruik je ze nooit.

 

Op de capaciteit van de harde schijf heeft dit geen invloed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Snelle Toegang kunt u het in elk geval verwijderen via de rechter muisknop.

Voor de rest kunt u het proberen, maar in het algemeen lukt het niet. En als het wel mocht lukken komt het heel snel vanzelf terug.

Opslaan op het Bureaublad: kies Bureaublad direct onder Snelle Toegang (bij u boven OneDrive dus).

De vermelding Bureaublad bij OneDrive kan ook weg, tenzij u daar iets heeft opgeslagen dat bewaard moet worden.

In OneDrive hoeven alleen mappen te staan waar iets in zit dat u zelf heeft geüpload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker. OneDrive staat los van de rest. (Is als het ware een wolk). Ik neem aan dat u daar dingen heeft opgeslagen. (?)

 

Trouwens: als u geen gebruik maakt van "Bibliotheken" kunt u daar ook alles verwijderen. Af en toe komt alles dan weer ongevraagd terug.

 

Dan weer opnieuw verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.