Ga naar inhoud

The service cannot accept control messages at this time


james48

Aanbevolen berichten

Beste Passer, sorry voor alle overlast.

Ik kon gelukkig Veilige Modus nog opstarten in Windows 11 en hiermee kon ik mijn Systeem gelukkig weer terugzetten naar een vorig Herstelpunt.

Behalve Google Chrome werkte alles weer, na een nieuwe installatie van Google Chrome werkte Google ook weer.

Ik vind het erg vervelend om mensen onnodig lastig te vallen, maar hoe het probleem ontstaan is weet ik eigenlijk niet?

Wel vind ik het erg leuk dat ik binnen PC Helpforum gevorderd ben tot Mentor, ik ben hier erg trots op. :thankyou-bor:

Voor mij kan deze Topic afgesloten worden, bedankt voor de medewerking van Passer en PC Helpforum.

 

 

Opstarten met Veilige Modus in Windows 11 op 24-8-2022.docx

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, james48 zei:

hoe het probleem ontstaan is weet ik eigenlijk niet?

het kan inderdaad met die bootracer te maken hebben - al weet je maar nooit natuurlijk...

 

en goeie raad van tante Kaat een mus: begin eens te werken met een (eventuele freeware) systeemschijfbackupper - dan zit je altijd veilig.

 

Enfin, nieuwbakken mentor: je bent de problemen weer uit - geniet van je 'draaiend systeem' !

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, james48 zei:

Wel vind ik het erg leuk dat ik binnen PC Helpforum gevorderd ben tot Mentor, ik ben hier erg trots op. :thankyou-bor:

Je moet niet te zwaar tillen aan die titels.

Die krijg je automatisch en zijn afhankelijk van het aantal berichten dat je hebt geplaatst en zeggen niets over je capaciteiten of competenties.

Sorry als je nu teleurgesteld bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.