Ga naar inhoud

NET Framework


SAHAT

Aanbevolen berichten

Update:

 

Het is me nog niet gelukt om 25gb op de C vrij te maken (tot nu toe 12gb vrij)

Dacht ik probeer het nog eens om Net Framework te installeren, had de 4.8 versie (Offline installer) nog op mijn schijf staan.

En plotseling zie ik de melding dat de installatie (succesvol) voltooid is.

Heb gelijk geprobeerd het desbetreffende programma te installeren waarvoor ik Net Framework nodig had, en dat is ook gelukt.

Computer opnieuw opgestart, vervolgens heeft Windows heeft (automatisch) een update uitgevoerd, en het programma (met Net Framework) werkt nog steeds.

Ik zie hem alleen niet in de lijst van Windows Programma's/Revo Uninstaller staan.. Maar goed het werkt.

 

Ik heb voor de rest niks gedaan of geïnstalleerd, dus ik denk dat die Fix van jou (op die FGUARD64.dll na) toch heeft gewerkt. 

Heel erg bedankt! @abbs

 

image.png.99a40380d8ed46b9b72fd5bda7e87324.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, SAHAT zei:

 

Ik heb voor de rest niks gedaan of geïnstalleerd, dus ik denk dat die Fix van jou (op die FGUARD64.dll na) toch heeft gewerkt. 

De fix heeft zeker mee gedragen aan de oplossing en dat bestand had niet weg gehoeven maar gelukkig kon je dat weer herstellen.

Ook het vrij maken van ruimte is/was een belangrijk punt, maar mooi dat alles weer werkt.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.