Ga naar inhoud

NET Framework


SAHAT

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, SAHAT zei:

Ja het is gelukt met FGUARD64.dll, en alles lijkt weer te werken als normaal.
Dus ik denk niet dat het noodzakelijk is om te Quarantine terug te zetten, maar ik zal de Quarantine map wel bewaren voor het geval dat..

Hoe gebruik je die "Quarantine functie" ? 

Mooi dat alles weer goed loopt, ik zou nu deze functie zeker niet meer uitvoeren omdat door de gemaakte handelingen om alles weer goed te krijgen deze functie  Quarantine

voor nieuwe problemen gaat zorgen.

FGUARD64.dll, wat je hersteld heb is dan het enige wat niet weg mocht en de rest wat is verwijderd is goed.

 

Ga nu eens nar Windows update en laat die eens zoeken op updates en als er updates worden gevonden maak daar een printscreen van en plaats die hier.

Installeer nog niks.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan Windows Update niet vinden.. 

Staat niet in het configuratie scherm of PC instellingen..

Met zoeken krijg ik alleen Programma's te zien

( Gezien mijn vorige ervaring met Windows Update wil ik een backup van mijn bestanden maken voor ik de Win Update daadwerkelijk zou uitvoeren. Heb alleen nog geen externe schijf daarvoor, aangezien het om ruim 1 TB aan data gaat )

 

image.thumb.png.1ec1a103d92ae126bc411cb0f039940c.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je moet ook even niks installeren, alleen kijken.

Zo kom je bij de update pagina: klik op Start > klik op het tandwieltje wat boven de start knop staat > instellingen opent > klik Update en beveiliging> Windows Update

 

Laat naar updates zoeken en m,aak daar een printscreen van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat dacht ik al want in je logjes is terug te vinden dat je schijven (bijna) vol zijn.

Drive C : (Acer) (Total:237.36 GB) (Free:7.28 GB)
Drive  D : (Data) (Total:931.51 GB) (Free:6.33 GB)

 

En vooral is dit een probleem voor je  C : schijf, het beste is om daar 25GB vrij te houden.

Hierdoor kan je dus niet updaten en ook geld dit voor net framework.

Dus je moet nu eerst gaan kijken hoe je C :  een stuk leger kan gaan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, SAHAT zei:

Net Framework neemt hoogstens een paar 100 MB in beslag toch ?

Ik zal eens kijken of ik mijn C kan opschonen, en vervolgens (Framework) opnieuw proberen te installeren

Hier gaat het niet om, je heb vrij ruimten nodig om normaal erop te kunnen werken, hier enig uitleg: https://techpulse.be/tips/218544/hoeveel-opslagruimte-hou-je-het-best-vrij-op-je-pc/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.