Ga naar inhoud

Heropening whats app op tablet


bernard

Aanbevolen berichten

Het leek mij zo simpel , dat ik dacht dit lukt mij wel , en dus het slotje .....

 

maar het lukt mij niet  :

ik installeer op mijn tablet : WhatsAp.com

ik open op de smartphone Whats App

Dan klik ik op chats ,

En verder kom ik niet , want ik zie geen  : Menu > WhatsApp Web

Dus kan ik niet scannen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gisteren in de Mediamarkt , waar ik beide toestellen heb gekocht.

Toen dacht ik , ik vraag het eens bij de service desk.

Hun eerste reactie was dat het niet mogelijk was .

Ik heb ze toen verteld dat het sinds 2021 wel mogelijk was .

Ja , maar dan via de web , en......, maar ze wilden het wel eens proberen .

Dus ben ik vanmorgen naar de Mediamarkt gegaan , en ze hebben het voor elkaar gekregen .

Alleen , de telefoon moet altijd in de buurt van de tablet zijn .

En het zou kunnen gebeuren , dat de koppeling werd verbroken , en dat kon ik dan zelf weer herstellen 

Dus het werkt nu , maar voor hoe lang ?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie , of dit de bedoeling is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, dan heeft Mediamarkt ook iets bijgeleerd....

Ik weet niet of de telefoon altijd in de buurt van het tablet moet zijn, beide zijn immers verbonden met hetzelfde netwerk?

En dan nog, hier is wat Whatsapp er zelf van zegt : 

  • Je telefoon hoeft niet online te blijven om WhatsApp op gekoppelde apparaten te gebruiken, maar je gekoppelde apparaten worden uitgelogd als je je telefoon meer dan 14 dagen niet gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt WhatsApp gebruiken op maximaal vier gekoppelde apparaten tegelijk zonder dat je je telefoon verbonden hoeft te houden. Je kunt maar één telefoon per keer gekoppeld hebben.
Een apparaat koppelen
Open WhatsApp Web of Desktop op het apparaat dat je wilt koppelen.
 
Android
  1. Open WhatsApp op je telefoon.
  2. Tik op Meer opties
    109105444_276026637003261_69024700407017
     > Gekoppelde apparaten.
  3. Tik op EEN APPARAAT KOPPELEN.
  4. Je telefoon ontgrendelen:
    • Volg de instructies op het scherm voor biometrische verificatie.
    • Als je biometrische verificatie niet hebt ingeschakeld, wordt je gevraagd je pincode in te voeren om je telefoon te ontgrendelen.
  5. Richt je telefoon op het scherm van het apparaat dat je wilt koppelen om de QR-code te scannen.
iPhone
  1. Open WhatsApp op je telefoon.
  2. Ga naar de Instellingen in WhatsApp.
  3. Tik op Gekoppelde apparaten.
  4. Tik op Koppel een apparaat.
  5. Ontgrendel je telefoon als je iOS 14 of hoger gebruikt:
    • Gebruik Touch ID of Face ID om te ontgrendelen.
    • Als je biometrische verificatie niet hebt ingeschakeld, wordt je gevraagd je pincode in te voeren om je telefoon te ontgrendelen.
  6. Richt je telefoon op het scherm van het apparaat dat je wilt koppelen om de QR-code te scannen.
Opmerking: Zorg dat je de nieuwste versie van WhatsApp hebt voor de beste ervaring.
 

Bron: https://faq.whatsapp.com/381777293328336/?helpref=uf_share

 

 

 

 

Informatie over gekoppelde apparaten

 
Gebruik WhatsApp op Web, Desktop en andere apparaten door ze te koppelen aan je telefoon. Je kunt tot vier gekoppelde apparaten en één telefoon tegelijkertijd gebruiken.
Je persoonlijke berichten, media en oproepen blijven end-to-end versleuteld. Elk gekoppeld apparaat maakt afzonderlijk verbinding met WhatsApp en met hetzelfde niveau van privacy en beveiliging via end-to-end versleuteling dat je gewend bent van WhatsApp.
Meer informatie over end-to-end versleuteling vind je in dit artikel. Bekijk het privacybeleid van WhatsApp voor meer informatie over hoe we je gegevens verzamelen, verwerken en delen.
Belangrijk:
  • Je telefoon hoeft niet online te blijven om WhatsApp te gebruiken op gekoppelde apparaten, maar je gekoppelde apparaten worden ontkoppeld als je je telefoon 14 dagen of langer niet gebruikt.
  • Je moet je WhatsApp-account registreren en nieuwe apparaten koppelen aan je telefoon.
Niet-ondersteunde functies
Deze functies worden momenteel niet ondersteund:
  • Het wissen of verwijderen van chats op bijbehorende apparaten als je hoofdapparaat een iPhone is.
  • Iemand bellen of een bericht naar iemand verzenden als diegene een verouderde versie van WhatsApp gebruikt.
  • Live locatie bekijken op gekoppelde apparaten.
  • Verzendlijsten maken en bekijken op gekoppelde apparaten.
  • Berichten verzenden met linkvoorbeelden via WhatsApp Web.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.