Ga naar inhoud

Wifi versterkers


ruud

Aanbevolen berichten

Dus het gaat hier over powerlines, dus niet-bekabeld via ethernet?

De signalen zien er vrij goed uit (je toont enkel 2.4 Ghz), alhoewel, naargelang de plaats, soms druk bezet. 

Probeer de "versterkers" oordeelkundig te plaatsen, dus niet te ver van mekaar anders versterken zij een te zwak signaal...

En hopelijk is je elektriciteitsnet in orde en zit je op dezelfde faze.

Dan kun je : 

 

Gebruik de Telenet-app: Alles over de Telenet-app

  1. Open de Telenet applicatie.
  2. Ga naar "Wifi netwerk".
  3. Kies voor "Optimaliseer je wifi".
  4. De Telenet app gaat na of er een probleem is en wat hiervoor de beste oplossing is.   

      

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even verduidelijken, 2 hebben 2 modems, eentje in de living en eentje hier bij mij, gekomen door omstandigheden, geen idee meer hoe maar zo gezet door telenet toen we de kabel tv via hun genomen hebben jaren terug.

 

Och, ik heb in de eerste adapter de kabel in poort 2 op de modem. Heb 1 geel lampje en twee andere iets meer oranje.

De tweede adapter in de living gaat naar de router, daar heb ik van boven naar onder twee gele, één blauw en twee gele lichtjes.

 

De telenet app zegt dat er ene probleem met de installatie is, die alleen door technieker kan worden opgelost........

Probleem is afspraak op tijdstip dat je er bent natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.