Ga naar inhoud

Bericht rapporteren lukt niet meer


porrelaar

Aanbevolen berichten

Soms klik ik op de knop Rapporteer bij een bericht, bijvoorbeeld wanneer iemand daarin zijn e-mailadres heeft gezet.

Dat rapporteren lukt sinds een paar dagen niet meer.

Werkwijze: Ik klik op de knop met de drie puntjes en kies Rapporteer. Ik beschrijf dan waarom ik het bericht rapporteer. Maar wanneer ik dit wil verzenden krijg ik de volgende melding te zien:

 

636e746fd6a71-2022-11-11_17_00_46-Sorry,

 

Intussen heb ik met moderator Passer contact gehad. Hij vertelde mij dat die rapportage niet doorkomt bij jullie.

Een nieuwe poging doen voor hetzelfde bericht kan niet, want dan is de optie Rapporteer verdwenen. Alleen de optie Delen is dan nog zichtbaar bij dat bericht:

 

636e7566ccdd5-2022-11-11_17_08_24-OC_vol

 

Het komt er dus op neer dat rapporteren van een bericht niet meer mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt - Net rapporteerde ik dit bericht en kreeg ook dezelfde melding: je hebt dit reeds gerapporteerd...

 

Maar blijkbaar zijn de rapporten nu wèl ingediend (vorige week vond ik het eerste rapport van Porrelaar niet)

want:

image.thumb.png.ed7ced14f91ab30135c21120c655bacf.png

 

alleen kreeg ik er nog geen mailnotificatie van (nu ja, 't is ook maar een paar minuten geleden)

 

DUS blijkbaar wordt het rapport wel ingediend, maar krijgt de rapporteerder een fout bericht: dat hij het al indiende -

terwijl het iets moet zijn van: je rapport is ontvangen en wordt behandeld...

 

Werk voor  @Sara  ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.