Ga naar inhoud

SD kaart Klonen


Theo2602

Aanbevolen berichten

Sorry dat ik niet dadelijk reageer, maar 's avonds ben ik niet aan de computer, en op mijn mobiel heb ik steeds problemen om te reageren. dan moet ik ingeven dat ik geen robot ben, en op plaatjes klikken.

Ik heb nog geen ander SD kaart, dus heb ik het nog niet kunnen opnieuw doen. Als ik er een heb, zal ik nog eens proberen, maar nogmaals, Renault heeft een zware copy beveiliging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Renault gebruikt R-LINK voor het updaten van je navigatie SD, mogelijks heb je dat al geïnstalleerd op je PC (R-LINK Store (rlinkstore.com).

 

Een slimmerik heeft R-LINK Explorer gemaakt (Download R-Link Explorer 1.4.1 (softpedia.com) waarmee je een werkende backup kunt maken van je originele SD kaart, uiteraard alleen op je eigen wagen (link is in het engels, eenvoudig te vertalen in Google Chrome).

 

 

 

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kaart gekocht, maar voorlopig durf ik niet aan ket kopiëren beginnen. Die Renault R-Link kaart is verschrikkelijk gevoelig en, volgens mij, onstabiel. Er was een update van het systeem en toen ik de kaart terug in de auto plaatste kreeg ik geen kaart, dan weer wel, dan niet, maar uiteindelijk wel. Dus eerst van de schrik bekomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.