Ga naar inhoud

Foutmelding in Windows 11


alfa10

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Eerst al dit: zie je hier (jouw plaatje rechts onderaan) dit blauwe bolletje met 15 er in?  image.png.883390d5e7c9333a27f4a670edba0774.png

Klik daar even op: je windows heeft je al 15 boodschappen gestuurd die hij belangrijk vindt. (al zal het wel niets met je probleem te maken hebben)

Lees ze even na - als je er vragen bij hebt, stel je ze maar

 

Wat je probleem betreft:

 

bij 1 zie je bij elke onderdeeltje rechts van het vakje een dun lijntje.

Zet daar je cursor eens op en je krijgt dan een andere vorm van een cursor: eentje met 2 pijltjes. Klik dan op het lijntje en sleep het naar rechts.
Op die manier kunnen we heel de tekst lezen die er telkens staat. Plaats daar nog eens een screenshotje van?

 

image.png.61652fd449d733765d948234d01fee92.png

 

2,3 en 4: als je 1 gedaan hebt: klik achtereenvolgens telkens op één van die rode uitroeptekens.

dan zal onderaan een venstertje komen met uitleg ervan.

 

Plaats daar telkens nog eens een screenshotje van? (dit kan mij en andere lezers op een spoor zetten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bericht betrof een mededeling dat bij een backup iets was overgeslagen en het betrof een lege map

Ik kan van ieder uitroepteken de gegevens zien, maar als ik een screenshot maak komt de hele pagina er op en dat wordt dan een eideloos berichtgeving, kan dit niet anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

We hebben bepaalde logjes nodig om je probleem na te kijken.

Hier heb ik omschreven hoe je dat kan doen, kijk of je dat lukt.

 

  • Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\Logs.
  • Klik met de rechtermuisknop op de map CBS en kies Kopiëren naar.... > - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Nu verschijnt de melding: "Kan de gecomprimeerde (gezipte) map niet hier maken. Wilt u de map in plaats hiervan op het bureaublad maken?"
  • Klik hier op Ja.

    Afbeelding
     
  • Upload het bestand CBS.ZIP naar GoFile (<--klik hierop) en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@alfa10 Jouw probleem schijnt sinds kort vaker voor te komen bij gebruikers van Windows 11. Niet elke Windows 11 gebruiker heeft er last van.

Kun jij makkelijk Engels lezen? Lees dan het volgende artikel waarin jouw probleem besproken wordt: https://www.windowslatest.com/2023/02/17/microsoft-confirms-windows-11-driver-updates-are-failing-with-0x80070103/

 

Moeite met Engels? Dan klik je op de volgende link voor een automatische vertaling van dat artikel: https://www-windowslatest-com.translate.goog/2023/02/17/microsoft-confirms-windows-11-driver-updates-are-failing-with-0x80070103/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl

 

Wat kun je eraan doen? Er zijn verschillende mogelijkheden:

  1. Microsoft is op de hoogte van het probleem. Er is momenteel nog geen oplossing voor. Wacht rustig af en open Windows Update voorlopig niet.
  2. Als het je hindert kun je Updates onderbreken voor 1 of meer weken. Dan word je er ook niet door gehinderd:

 

63efa3ef4ec70-2023-02-17_16_53_15-Instel

 

P.S. Terwijl ik aan het schrijven was, reageerde abbs. Misschien weet hij wel een directe oplossing voor jou. Je kunt zijn instructies opvolgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.