Ga naar inhoud

Beveiliging


ricardo425

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden

 

deze pc geeft de melding dat er ongewenste personen proberen gegevens te achterhalen.

Dit staat er wanneer ik wil bankieren: hoe kan ik geholpen worden

 

Dank bij voorbaat

Je verbinding is niet privé

Kwaadwillende gebruikers proberen mogelijk uw gegevens te stelen van www.belfius.be (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcards).

NET::ERR_CERT_INVALID
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met deze code 331356

 

Als dat niet lukt, ga dan naar deze link https://www.belfius.be/retail/nl/contact/privacy/digital-contact/index.aspx

Klik rechts onderaan op het tekstbalonnetje met het vraagteken.

image.png.f0106ad44d0193b4a0ecea59492695c8.png

Je krijgt dan een kader met het telfoonnnummer dat ik je heb gegeven en een code die je kan gebruiken.

image.png.5635d1c7d43bf9a26185a3783e5e310a.png

 

Telkens je dat kader opent, krijg je een andere code.

Het kan dus zijn dat je met de codes die ik je hier gaf, geen toegang krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Er wordt melding gemaakt van een ongeldig certificaat.

Dit is iets wat door de bank moet opgelost worden.

Soms kun je dat zelf oplossen...

Je krijgt de melding namelijk ook wanneer het certificaat van de website prima in orde is, maar de datum op jouw computer helemaal verkeerd is. Een certificaat heeft altijd een beperkte geldigheidsduur, bijvoorbeeld 1 jaar. Wanneer de datum op jouw computer erg afwijkt en buiten dat tijdsvak valt, dan krijg je ook de melding die ricardo liet zien in zijn startpost.

 

Ik ben even naar de website van Belfius gegaan en de beveiliging is prima in orde:

 

640f1333e8215-2023-03-13_13_08_11-.png

 

Daarna heb ik de geldigheidsduur van het certificaat van Belfius bekeken:

 

640f13605b813-2023-03-13_13_07_48-Certif

 

Kijk even naar datum en tijd op jouw computer. Die staan in de rechter benedenhoek van je beeldscherm. Kloppen datum en tijd?

Probeer dan nog een keer naar de website van Belfius te gaan.

 

Als datum en/of tijd niet kloppen, dan kun je die handmatig goed zetten. Maar dan ben je wel toe aan een nieuwe knoopcelbatterij. De knoopcelbatterij houdt de instellingen van het BIOS/UEFI vast en zorgt er ook voor dat de tijd netjes doorloopt wanneer je computer uit staat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, porrelaar zei:

Soms kun je dat zelf oplossen...

Je krijgt de melding namelijk ook wanneer het certificaat van de website prima in orde is, maar de datum op jouw computer helemaal verkeerd is. Een certificaat heeft altijd een beperkte geldigheidsduur, bijvoorbeeld 1 jaar. Wanneer de datum op jouw computer erg afwijkt en buiten dat tijdsvak valt, dan krijg je ook de melding die ricardo liet zien in zijn startpost.

 

Ik ben even naar de website van Belfius gegaan en de beveiliging is prima in orde:

 

640f1333e8215-2023-03-13_13_08_11-.png

 

Daarna heb ik de geldigheidsduur van het certificaat van Belfius bekeken:

 

640f13605b813-2023-03-13_13_07_48-Certif

 

Kijk even naar datum en tijd op jouw computer. Die staan in de rechter benedenhoek van je beeldscherm. Kloppen datum en tijd?

Probeer dan nog een keer naar de website van Belfius te gaan.

 

Als datum en/of tijd niet kloppen, dan kun je die handmatig goed zetten. Maar dan ben je wel toe aan een nieuwe knoopcelbatterij. De knoopcelbatterij houdt de instellingen van het BIOS/UEFI vast en zorgt er ook voor dat de tijd netjes doorloopt wanneer je computer uit staat.

 

 

Datum en tijd kloppen bij beide

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Probeer eens met deze code 331356

 

Als dat niet lukt, ga dan naar deze link https://www.belfius.be/retail/nl/contact/privacy/digital-contact/index.aspx

Klik rechts onderaan op het tekstbalonnetje met het vraagteken.

image.png.f0106ad44d0193b4a0ecea59492695c8.png

Je krijgt dan een kader met het telfoonnnummer dat ik je heb gegeven en een code die je kan gebruiken.

image.png.5635d1c7d43bf9a26185a3783e5e310a.png

 

Telkens je dat kader opent, krijg je een andere code.

Het kan dus zijn dat je met de codes die ik je hier gaf, geen toegang krijgt.

Ken je ook het nummer van BNP Paribas? Dit is het nummer van Belfius en daar zijn we niks mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.