Ga naar inhoud

onopenbaar bestand


Aanbevolen berichten

ik heb een 'bewakingscamera' EZVIZ C6CN pro. Daar kan een SD kaart in om op te nemen.

Allemaal OK, maar ik kan de opnamen niet openen.

Iemand idee hoe dat wel kan?

Ik wilde uiteraard, een bestand bijvoegen, maar die zijn allemaal 262.144 kb. en dat kan hier niet blijkbaar.

Ik heb geprobeerd te openen met VLC, Windozs mediaplayer en Pinnacle studio

 

scrssndump.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je geen pc-software bij die bewakingscam gekregen?

ik vermoed dat hier een variant van mp4 is gebruikt, die vlcplayer niet aan kan.

wat is de extensie van de bestanden

(instellen verkenner/beeld/opties/weergaveopties/ vinkje weg bij 'verbergen extensies' om de extensies zichtbaar te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed mag je het niet noemen. ik kan het nu zie met VLC en met Windows mediaspeler. maar kan het niet binnenpakken in Studio maar ook niet in Any Video convertor.

Eerst met online.nl overzetten naar AVI, dan met AnyVideoConvertor naar mp4, en dan kan ik hem binnen pakken in Studio.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je de camera ook met een app op je telefoon kunt bedienen. Misschien  zit hier een functie verstopt zodat je het videoformat kunt aanpassen. Verder zie ik ook dat de camera in hoge resolutie opneemt. Ik weet met mijn GoPro dat in de hoogte stand ik de beelden in mijn videobewerkingsprogramma ook niet kan openen. wel als ik in iets lagere resolutie film. De iets lagere resolutie is voor de opnamen nog steeds prima. (zie linkje in mijn handtekening)

 

aangepast door Captain Kirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.