Ga naar inhoud

Telenet forum


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk is het Telenet forum also known as "Netweters" als jarenlang aktief, maar toevallig moest Telenet dat onlangs wat veranderen, en wel in die zin dat inloggen nu onmogelijk is.

 

Nu, het goede nieuws is wel dat ik constant op zoek ben naar een goed forum, en dat ik zo dit forum heb ontdekt !

 

Misschien blijf ik hier wel, als dat van TN niet blijft werken.

 

Wat ze gedaan hebben is dit : blijkbaar moet elke account nu met een email-naam inloggen. En ik kan inloggen met mijn oude account, maar dan zegt ie dat ik moet valideren, dat lukt allemaal enzo, maar dan eindigt het daar ... Geen mail wordt verstuurd, enz. enz.

 

Zijn er nog mensen met dit probleem ? Ik zou de vraag willen vragen op hun forum, ... maar ik kan niet meer inloggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je niet helemaal, maar ben even naar Netweters gewandeld.

 

ik kom dan ook op het scherm image.png.a3f205e2f800bbb62319a61e2f80352f.png

en daar onder staat dan een knop om een profiel aan te maken.

 

image.png.9c133c6a9419bce6cd4418a24da4f57c.png

 

 

dan krijg je dit image.png.13b924aac4c7a4508526fdf989bcd637.png

 

Waar zit je probleem hem nu?

 

ps door een of ander probleem werd dit antwoord van mij niet geplaatst blijkbaar - 'k doe het dus nu opnieuw.. sorry...

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier hetzelfde probleem met niet meer kunnen inloggen bij Netweters. Na wat zoeken werd, zonder vraag voor bevestiging, ineens mijn inlog paswoord voor Telenet veranderd. En ik kon het niet meer terug veranderen. Gelukkig had ik een screenshot gemaakt, want het nieuwe paswoordscherm verdween automatisch zeer snel. Ik heb Telenet hierover gecontacteerd en ze konden het ook niet verklaren, maar ze zouden het doorgeven aan hun technische dienst en me op de hoogte houden. Dat is intussen maanden geleden en niets meer van heb gehoord, alleen een mail dat de prijzen nog maar eens zullen omhooggaan...

aangepast door Ronny St.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je best die mannen eens terug wakker gaat maken - maar 'k hoorde net op het nieuws dat ze met nieuwe software werken en dat ze er serieuze problemen door hebben.

't zou me dus niet verwonderen dat het daarmee te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén voorbeeldje van de storm aan berichten over de Telenet-problemen: https://www.demorgen.be/snelnieuws/code-rood-bij-telenet-door-aanslepende-softwareproblemen-wat-is-er-aan-de-hand~b791f7b9/

 

En nog eentje: https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/problemen-bij-telenet-kunnen-nog-maanden-aanslepen/10466003.html

 

Tot slot: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230505_94387280

 

Deze info kan - afhankelijk of je een krantenabonnement hebt of niet - wel eens achter een "betaalmuur" zitten 😒

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Probleem is nog steeds idem ...

Hij zegt:

 

"Er is een mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres om je registratie verder te zetten. Die ontvang je binnen enkele ogenblikken. Kijk ook je spamfolder na. Volg de instructies in de e-mail om je registratie te voltooien"

 

Een paar bladzijden terug heb ik mijn TN email gezet (die 25 jaar bestaat), maar .... niks mail.

Als ik dan opnieuw probeer in te loggen, moet ik exact hetzelfde proces doorgaan, en geen mail ...

aangepast door Celtic
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Celtic zei:

Probleem is nog steeds idem ...

Hij zegt:

 

"Er is een mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres om je registratie verder te zetten. Die ontvang je binnen enkele ogenblikken. Kijk ook je spamfolder na. Volg de instructies in de e-mail om je registratie te voltooien"

 

Dit zegt veel over de dienstverlening van Telenet. Heb even - bij wijze van test - een aanmelding gedaan als nieuw lid bij de Netweters. En net als u, krijg ik dezelfde melding over de "verstuurde mail". Maar die komt er - helaas - helemaal niet aan (en zit ook niet in mijn spamfolder). Daar stopt het verhaal dan ook helemaal ... een nieuwe Netweter zal ik niet kunnen worden 😏

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.