Ga naar inhoud

Vervelende Google-pagina verwijderen.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Ik zie dat niemand nog gereageerd heeft, daarom doe ik een poging jou te helpen.

 

Wat jij laat zien is geen volledige webpagina, maar enkel een inlogvenster. Veel websites bieden aan om in te loggen met je Google account, maar je kunt ook kiezen om in te loggen met een ander account. Als je je bedenkt en achteraf niet wenst in te loggen op die website, dan staat er rechts bovenaan meestal een kruisje waarop je kunt klikken om dat inlogvenster te laten verdwijnen. Hieronder een voorbeeld van zo'n inlogvenster:

 

648f03fa7a763-2023-06-18_15_10_33-Online

 

In jouw afbeelding gaat het over inloggen op een website waar je online video's kunt converteren. Gebruik jij wel eens zo'n website? En zo ja, welke website is dat exact? Er zijn namelijk tal van websites waar je online video's kunt converteren (omzetten naar een ander bestandsformaat). En verschillende van die websites hebben als naam 'Online Video Converter', maar het webadres zal dan wel steeds iets anders zijn. Kun je het webadres geven van de website die jij wel eens gebruikt om video's te converteren?

Het webadres vind je in de adresbalk van je browser. Kopieer dat webadres en plak het in een volgende reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste porrelaar,

 

Het is alsof de duivel ermee gemoeid is, doch deze "vervelende Google-pagina" doet zich sinds gisterenavond niet meer voor !!!

Dus ik kan u het webadres niet meer meegeven.

 

Als antwoord op uw vraag, geef ik u mee, dat ik NOOIT dergelijke websites gebruik om bestanden te converteren !!

Waar dit vandaan komt blijft voor mij een raadsel, en ook de manier waarop het verdween !!!!!

 

Nu moest dit euvel zich nogmaals eens voordoen, weet ik wat gedaan, direct het webadres proberen te kopiëren, en het U

door te sturen.

 

Probleem opgelost zou ik zeggen, of misschien tot later (doch liever niet).

 

Met oprechte dank voor uw moeite, tijd en geduld.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.