Ga naar inhoud

andere icoonen


MaAn49

Aanbevolen berichten

sorry beste mensen was op hulp en ben pas terug, en alles goed verlopen en de mensen zijn weer tevreden.

op mijn bureaublad staan er iconen maar bijna allemaal dezelfde en ik zou graag een originele icoon geven voorbeeld bureaublad

Schermopname (280).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.1f7efa1b5edbfa7cbb4d1e852a0d9cfb.png

1 rechtsklik op zo'n icoon

2 Klik dan op Eigenschappen

 

image.png.2d4ecca241a66d3734d7c0e1ba41d984.png

 

3 Klik het tabblad Aanpassen open

4 Klik op ander pictogram

 

Je krijgt dan dit scherm:

image.png.57db5602d9bb7347d9e6141a95b339fc.png

 

ofwel (saai) klik je één van de pictogrammen daar aan en klikt op OK. Dat was het dan

 

ofwel (minder saai :) ) ga je op zoek naar andere pictogrammen met Bladeren (rechts boven)

Alleen: dan heb je alleen maar de Windows-pictogrammen die je kan gaan zoeken op je systeem - en die zijn ook niet geweldig.

Maar geen nood: je kan op het net ook picto's gaan zoeken en die op je schijf opslaan. Je kan dan met dat Bladeren je eigen gekozen/gevonden

picto's gaan opzoeken en ze gaan toekennen.

Een handige site (met zoekfunctie) hiervoor is https://www.iconarchive.com/categories.html

En ik vind het nog mooie ook, maar er zijn er natuurlijk nog een boel méér van die sites - maar dit is een goeie en uitgebreide iconensite)

o ja: downloaden als ico.

succes!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Passer, heb de icoontjes gevonden alsook de richtlijnen waarvoor dank trouwens, kan het zeker vandaag niet programmeren daar het nog werken is, maar zodra ik er de gelegenheid daartoe heb ga ik in trance en begin ik eraan .

Laat je zeker nog iets weten of alles gelukt is en zou het niet zo zijn dan kom ik weerom een potje bij je zagen !

bedankt voor deze hulp en tot horenmet vriendelijke groeten

marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Er is en andere optie om een icoon te verkrijgen bij de link, doe daarvoor het volgende. (ik heb één link als voorbeeld).

  • Open Edge en plaats de pagina naam inde adresbalk ( ik heb https://www.microsoft.com/nl-nl/store/games/windows genomen).
  • Klik 1 X met je muispijltje op het slotje en houd de knop van je muis ingedrukt (zie rode pijltje 1).
  • Sleep dan dit slotje naar links op je bureaublad (zie rode pijltje 2).


Afbeelding
 

  • Hiervoor is het handig als je het scherm van je browser verkleind, en je ziet een icoon bij de snelkoppeling ( zie rode pijltje).



Afbeelding


Vind je deze iconen niet leuk kan je zeker de optie van @Passer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MaAn49 zei:

Goede morgen Passer, heb de icoontjes gevonden alsook de richtlijnen waarvoor dank trouwens, kan het zeker vandaag niet programmeren daar het nog werken is, maar zodra ik er de gelegenheid daartoe heb ga ik in trance en begin ik eraan .

Laat je zeker nog iets weten of alles gelukt is en zou het niet zo zijn dan kom ik weerom een potje bij je zagen !

bedankt voor deze hulp en tot horen met vriendelijke groeten

marc

Graag gedaan Marc, en als je nog eens 'een potje hebt', kom maar af met je vragen - daar dient ons forum voor  :)

('k ervaarde het trouwens niet als 'zagen' :xd: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.