Ga naar inhoud

Foto openen


benniebobo

Aanbevolen berichten

Beste

Sinds enige tijd kan ik mijn foto's niet meer openen.

Krijg dan dit op het scherm, zie bijlage

Als ik met mijn rechtse muis op de foto klik en dan 'openen met' neem, kan ik de foto wel openen met eender wel programma

Ook werkt mijn printscreen niet meer, blijft dan gewoon een blauw cirkeltje draaien en moet ik opnieuw opstarten

Heeft iemand een enig idee wat dat zou zijn.

Ik gebruik windos 11

Benny

 

Screenshot 07-28-2023 15.02.31.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoeft het op zich ook niet te snappen, als je het maar doet....

 

(als je windows gewoon uitzet, wordt er een geheugendump (het werkgeheugen) op de schijf gezet. bij weer aanzetten wordt die geheugendump teruggezet, daardoor is de pc sneller startklaar.

gevolg: als er 'een bitje verkeerd staat', staat het de volgende dag nog steeds verkeerd.

als je zoals gezegd de optie 'opnieuw opstarten' benut, wordt het werkgeheugen NIET op de harde schijf gezet, maar wordt het leeg gemaakt. en vervolgens start de pc weer vanzelf op en dan wordt windows opnieuw, maar nu maagdelijk, dus zónder foutjes, in het werkgeheugen opgebouwd,)

8 van de 10 keer dat ik gebeld wordt over vage klachten stel ik voor dat men even de optie 'opnieuw opstarten' benut, waarna het probleem opvallend vaak verholpen is.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, het werkt niet altijd, dus wees niet verbaasd.

werkt print screen wel weer?

wat betreft foto's: klik rechts op een foto en kies de optie 'openen met' 

dan de optie 'kies een andere app'

kies dan een van de opties,

zorg dat een vinkje staat onderaan het lijstje bij 'altijd deze app.....'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gedaan met Microsoft picture It, een programmatje waar ik veel mee werk

Daar gaan de foto's wel in open maar daar kan ik niet in bladeren zoals die foto's  app

Als ik printscreen gebruik kan ik wel aanduiden wat ik moet hebben, dan wordt dit omlijnd maar hij plaats het nergens

Benny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.