Ga naar inhoud

Firefox opnieuw problemen


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Passer wijzigde de titel naar Firefox opnieuw problemen

@Passer menu (hamburger rechts boven), -> instellingen -> extensies; daar kun je nu in_uitschakelen , @falstring de boosdoener is die Adblocker Ultimate, wanneer uitgeschakeld werkt alles terug oké; toch eigenaardig dat deze zo plots is gewijzigd, een of andere update? Die update vind ik niet terug op vandaag of gisteren; ik probeer deze opnieuw te downloaden en te installeren

 

Allen bedankt hé, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, mercury2001 zei:

e boosdoener is die Adblocker Ultimate, wanneer uitgeschakeld werkt alles terug oké; toch eigenaardig dat deze zo plots is gewijzigd, een of andere update?

Het kan ook liggen aan een instelling bij jou (een instelling van die Ultimate-zelf) - k zou er eens mee experimenteren

 

en dat plaatje was er al een van het toepassingsmenu (hamburgermenu);

 

Maar ik denk dat jullie dus dit bedoelden:  https://support.mozilla.org/nl/kb/reservekopie-firefox-gegevens-overzetten-ander-apparaat#

 

maar ik ben niet zo happig om me te gaan registreren bij FF (en daarom vind ik voor mij Hekasoft meer aangewezen) - nu: ieder zijn meug natuurlijk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken die Ultimate niet ('k gebruik zelf - naar alle tevredenheid - twee andere addblockersi),

maar waar ik een beetje van op kijk:

     image.png.7d72cadee5bcea1bd055aadd0b30b4d4.png  ('k vrees hier een beetje voor: ik remove alle dingen die ik als adds zie - mogelijk ook dingen die alleen maar adds 'lijken' voor hem?

(maar ik ken daarvoor het prog te weinig om te weten of dit kan kloppen ofwel dat het gewoon een wantrouwig idee van mezelf is)

 

en ook  image.png.183d64159a9b4d5f0f417174ef9d1be9.png

doet me denken aan: als hij natuurlijk die afbeeldingen als 'annoying display' ziet, gaat hij ze natuurlijk tegenhouden...

 

Bij mijn addblocker heb ik image.png.e6ca327b0765d12ff7130445851fe3df.pngonder de drie puntjes de Opties

misschien dat je daarmee wat kan 'geven en nemen' zodat hij die dingen toch niet meer blokt? ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.