Ga naar inhoud

Firefox opnieuw problemen


mercury2001

Aanbevolen berichten

Firefox laadt de hoofdpagina in, maar afbeeldingen of links in die pagina werken niet... met Edge is alles oké, vermoedelijk na updates....?

hen dit euvel ook op mijn andere laptop.

 

Zijn er nog die dezelfde problemen hebben? mvg, Alain

aangepast door Passer
Foutje in titel verbeterd - is makkelijker voor latere zoekers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, dus via Hekasoft een oplossing gezocht, helaas zelfde resultaat, sommige webpagina's worden dus niet goed weergeven, zaken en links op deze pagina's werken niet of bvb afbeeldingen ontbreken. Dit op mijn PC en laptop. Heb het ook geprobeerd op de laptop van mijn echtgenote, helaas zelfde probleem,

btw: hekasoft werkt perfect!

 

Zou de fout bij mijn provider Telenet kunnen liggen?????

aangepast door mercury2001
Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog wat: software die van alles belooft vertrouw ik doorgaans niet, en je hebt die ook niet nodig om je gegevens van ff veilig te stellen.

dat zit gewoon ingebouwd: kijk maar bij bladwijzerbeheer en bij het puntjes-menu bij instellingen/privacy en beveiliging/aanmelding en wachtwoorden/opgeslagen aanmeldingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo (en dank aan  Falstring voor zijn inbreng - dat van 'dat zit gewoon  ingebouwd' - wist ik niet - weer bijgeleerd)

 

en toen ik las van 'het is nog niet opgelost', dacht ik dadelijk in de richting die jij ook vermeldt: de extensies.

 

Daarom: àllemaal uitschakelen, FF terug opstarten en als het euvel wèg is: de helft terug aanvinken,

terug opstarten en a. het is nog in orde: dan zit het in de andere helft (en daar ook nu de helft terug inschakelen en terug testen - en zo verder) - is het b. teruggekomen: dan zit het in de eerste extensies die je terug inschakelde.

Zo kan je de boosdoener op het spoor komen

 

Maareuh: welke addblocker gebruik je (want dààr gaat mijn vermoeden naar uit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.