Ga naar inhoud

Selecteren en afdrukken


bernard

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, bernard zei:

Ik wil een paar  blz. uit een handleiding van onze combi oven afdrukken .

Ik heb twee vragen voor jou. Kun je die beantwoorden?

 

1. Welke combi-oven hebben jullie gekocht? Niet alleen het merk noemen, maar ook de volledige type-aanduiding. Die staat op de factuur.

 

2. Plaats de link naar de website waar je de handleiding hebt gevonden. De handleiding staat in jouw favorieten, schrijf je. Wat bedoel je met "mijn favorieten"? Heb je het over de favorieten (ook wel bladwijzers genoemd) in je browser?

Als je dat bedoelt, dan heb je het pdf bestand niet gedownload. Het staat nog niet op de harde schijf / SSD van je computer. Het pdf bestand staat op een website. Welke website is dat? Klik op de favoriet die naar die website leidt. Als die website geopend is, dan moet je met de rechtermuisknop klikken op het webadres dat in de adresbalk van je browser staat. Er verschijnt dan een keuzemenu. Klik in dat menu op Kopiëren:

 

6515f52051478-2023-09-28_23_49_14-Select

 

En plak dat adres dan in een volgende reactie in dit topic. Dan kunnen we meekijken. Misschien is het een pdf bestand dat beschermd is tegen kopiëren.

 

4 uren geleden, bernard zei:

Als ik de handleiding in ,,mijn favorieten ,, naar voren haal , wordt er gevraagd om Winzipp te downloden .

Niet doen! Je moet het programma WinZip niet downloaden. Wat jou gevraagd wordt, lijkt me namelijk reclame voor dat programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het modelnummer is voor mij slecht leesbaar op de foto. Ik dacht eerst dat er stond: CV244RVS, maar dat model kan ik niet vinden op internet. Is het misschien de Etna CM244RVS?

Klik eens op de volgende link: https://etna.nl/keukenapparatuur/cm244rvs/

En bekijk de foto van de combi-magnetron op die pagina. Is dat hem? Dan heb ik hier de handleiding voor jou: https://etna.nl/wp-content/uploads/2022/06/798710-V2-IFU-ETNA-CM244ZT-NL_FR_DE_EN.pdf

 

Die handleiding kun je downloaden of direct printen. Als je slechts een paar van de in totaal 108 bladzijden wil gaan printen, dan noteer je eerst op een vel papier de paginanummers van alle bladzijden die je wil printen.

Als dat gebeurd is, dan klik je op het printpictogram. Ik had het pdf geopend in de browser Firefox:

 

6516a499c4ad1-2023-09-29_12_07_27-Window

 

Onder Uitvoerapparaat kies je daarna je printer. Bij mij is dat de Canon MP610, bij jou zal dat een andere printer zijn.

 

Daarna kies je onder Pagina's niet Alle, maar Aangepast:

 

6516a55aa6a51-2023-09-29_12_09_21-798710

 

In het vakje onder Aangepast typ je welke bladzijden jij wil afdrukken. Stel dat je bladzijde 13 tot en met 18 wil afdrukken, en daarbij ook nog bladzijden 41 en 43, en tenslotte nog bladzijde 61 tot en met 65, dan typ je in het vakje onder Aangepast het volgende: 13-18, 41, 43, 61-65

Denk aan de spatie achter iedere komma!

En daarna klik je op de knop Afdrukken die helemaal onderaan in het smalle afdrukvenster staat.

 

==============================================

Heb jij toch een ander apparaat dan de Etna CM244RVS? Geef dan de weblink naar jouw apparaat. Als je de juiste website gevonden hebt, dan kopieer je het webadres dat in de adresbalk staat. Zorg ervoor dat dit topic al geopend is in een ander tabblad van je browser

Ga dan naar dit topic toe. Klik in het reactievak dat onderaan staat. Klik nog een keer in dat reactievak, maar nu met de rechter muisknop. Er verschijnt een menu. Klik in dat menu op Plakken. En de weblink wordt dan direct zichtbaar in je reactie.

 

6516a71210eb2-2023-09-29_12_11_44-Select

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@p38cyq Mooi werk! Jij bent een tovenaar! Hoe kreeg je de sticker zo duidelijk?

 

Dan had ik toch al de goede link naar de handleiding gegeven.

Die handleiding is meertalig: Nederlands; Frans; Duits en Engels.

Omdat Bernard alleen geïnteresseerd zal zijn in het Nederlandstalige deel, heb ik de rest er voor hem afgeknipt. Hieronder voeg ik het pdf bestand toe van enkel de Nederlandstalige handleiding.

 

@bernard Probeer die Nederlandstalige handleiding af te drukken. Je kunt hem helemaal afdrukken (dat zijn 27 pagina's) of slechts een gedeelte ervan, zoals ik in mijn vorige post uitlegde.

 

 

ETNA-CM244ZT-NL.pdf

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.