Ga naar inhoud

Te vroeg gejuichd


bernard

Aanbevolen berichten

Ik zie het al... In de eerste afbeelding die jij plaatste zie ik dat jij niet op de knop Start hebt geklikt, maar op de knop Zoeken. Dat is dus niet de bedoeling.

Dit is de knop Start:

655253710cf9a-de_knop_Start.png

 

Na een klik op Start zal het startmenu openen. Dat ziet er zo uit:

 

655253f934466-Alle_apps.png

 

Klik in dat startmenu op Alle apps (zie de rode pijl). Daarna zul je de lijst zien van alle apps (programma's) die op jouw laptop geïnstalleerd zijn.

 

Denk er wel aan dat je op dat moment alle vensters van geopende programma's moet minimaliseren naar de taalbalk, omdat je bureaubladachtergrond zichtbaar moet zijn om er een snelkoppeling op te kunnen zetten.

Minimaliseren van een geopend programma doe je door in dat programma te klikken op het pictogram Minimaliseren dat eruitziet als een minteken:

 

655254dcd5485-Minimaliseren.png

 

Ook het venster van je browser (waarmee je nu deze website aan het bekijken bent) moet je minimaliseren. Dus eerst goed lezen wat ik hierboven geschreven heb en daarna je browser minimaliseren, waarna je een snelkoppeling op het bureaublad gaat zetten.

 

Ik ben benieuwd of het je nu gaat lukken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor , nu was het een makkie .

Ik doe het weer op de oude manier , want dat vind ik een beetje eenvoudiger 

Maar het is niet voor niets geweest he , want ik kan nu wel de boeken op mijn laptop openen om te zien wat het is 

 

Om nog even terug te komen dat ik mij schaamde , en jullie je zouden vervelen , wil ik toch nog even deze meegeven :

 

ALLEEN VERVELENDE MENSEN VERVELEN ZICH .

 

En volgens mij , zijn we er nu echt klaar mee 

Mag ik je weer hartelijk bedanken , en nog een fijne avond .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.