Ga naar inhoud

aanmeldscherm laat linksonder adressen zien die in Gastmodus staan waarmee ik niets meer kan downloaden.


MariaM

Aanbevolen berichten

Waar te beginnen? Stroo is erin gekomen bij onafgemaakte Aanmelding: laptop sloeg af.

Stroom49 werd toegevoegd email adres in Gezin. Zou alternatief email adres zijn of een alias. 

 

Dan weet ik niet wat in Eigenschappen Lokale Schijf C\ welke van de 4 te kiezen. In elk van de 4 staan kruisjes.  

(ook van Machtiging zonder V.tje)

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

aangepast door kweezie wabbit
mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum, MariaM!

 

Je vraag is intussen 38 keer bekeken, maar niemand heeft zich nog aan een antwoord gewaagd. Laat ik dan maar een poging wagen.

 

Je hebt een probleem dat moeilijk is op te lossen. Probeer eerst de computer opnieuw op te starten. Doe dat op de enige juiste manier:

Klik op Start > Klik op Aan/uit > Klik op Opnieuw opstarten

656f2f5069bfd-pc_opnieuw_opstarten.png

Als je heel veel geluk hebt, dan zie je daarna in de linker benedenhoek van het aanmeldscherm weer je account dat de rechten van een administrator heeft.

 

Die kans is helaas zeer klein. Mocht het opnieuw opstarten niet het gewenste resultaat leveren, bekijk dan het topic van Ger Coenen die hetzelfde probleem als jij had: https://www.pc-helpforum.be/topic/73081-ja-knop-is-verdwenen/
Daarin staan tips die je kunt volgen. Lees dat topic geheel door. In de laatste post in dat topic geef ik aan hoe je je persoonlijke bestanden veilig kunt stellen. Daarna zou je Windows 10 opnieuw kunnen installeren. Natuurlijk heb je een tweede pc nodig om een installatiemedium voor Windows 10 te kunnen maken. Dat lukt niet met een gastaccount.

============================

Wat je tweede post in dit topic betreft: Kijken of iets wijzigen in de Eigenschappen van C > tabblad Beveiliging heeft geen zin. Daar zul je de oplossing van je probleem niet vinden.

 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.