Ga naar inhoud

An instance of the application is already running


Jive1

Aanbevolen berichten

Ja, dat wel, een goed antwoord.

En dat wil ik wel doen zelfs al is dat veel werk, als er geen andere snellere oplossing te vinden is. Ik vertrek liefst van al met een propere lei.

Maar blijft bijvoorbeeld mijn MS Flight simulator in dat geval intact, of moet ik die dan terug ook instellen, want die duurt, als ik gewoon nonstop kan doorwerken ongeveer een dag. Maar liever dat dan nog lang moeten zoeken en dan mogelijk toch geen echt cleane oplossing te vinden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jive1 zei:

Maar liever dat dan nog lang moeten zoeken en dan mogelijk toch geen echt cleane oplossing te vinden.....

Ik snap je, maar da's precies de vraag: moet je làng zoeken, kan je beter direct een hersteloperatie uitvoeren

maar soms lukt het met enkele pogingen dit laatste te vermijden (en dus 'veel werk' te vermijden.

Alleen weet je het niet op voorhand natuurlijk.

 

Misschien kan je even kijken of dit voor je van toepassing is (en je verder helpt): https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/er-is-iets-gebeurd-en-uw-pincode-is-niet/f737a5f4-71f0-49b9-a578-fdc1e648ea89

't is natuurlijk nog weer eens een 'poging'  - je kijkt zelf maar

 

Wat die Flight Simulator betreft: als je een herinstallatie 'met-behoud-van-instellingen' doet, dan blijf je die behouden

kies je echter voor een Clean install, dan moet je al je software (dus die ook) opnieuw gaan installeren.

( kost dat jou in dat geval dus een (ong) ganse dag...? da's wel lang...  :) )

 

Ik stel je wat mogelijkheden voor en jij kiest er maar uit hé?

 

Hier staat ook nog zo'n mogelijke oplossing als hierboven: https://www.timdehoog.nl/2023/07/02/windows-11-er-is-iets-gebeurd-en-uw-pincode-is-niet-beschikbaar/

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Dat is dus wat ik dacht dat ik daarnaartoe zal moeten gaan, wat die man, die een oplossing gevonden had, daar zei : PC opnieuw instellen,

Alles verwijderen in mijn geval, want met Bestanden behouden worden toch de Apps ook verwijderd, en die MSFS2020 heeft zijn werkingsbestanden sowieso op de C-drive staan, de data staan bij mij op de D-drive, en die blijven wel staan.

Dat duurt lang?... Ja, MSFS2020setup zijn 10DVD's, en als die geïnstalleerd zijn moet een download gedaan worden van de rest van het programma, en die kan zeer lang duren, dat kan als de download datastroom toevallig trager gaat wel echt lang duren, tot meer dan en halve dag.

Maar OK, geen probleem als dusdanig, dat heb ik er voor over als maar terug clean kan vertrekken. Ik begin daar dus direct aan nu....

Bedankt voor de hulp. 

Groeten

Jive1 - Belgium

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Jive1 zei:

Alles verwijderen in mijn geval, want met Bestanden behouden worden toch de Apps ook verwijderd,

 

Met bestanden-en-instellingen-behouden worden je geïnstalleerde programma's dus nièt verwijderd, (en moet je niks gaan herinstalleren)

maar in dit geval van jou, bestaat natuurlijk de kans dat de fouten ervan òòk behouden blijven...

Je kan het riskeren - kost je ong 2 uur werk - maar ik vrees er voor.

(en een goede raad van tante Kaat nonkel Mus: zorg daarna voor een systeembackup, dan ben je in minder dan een half uur uit de nood...

 

Ook nog een tip: zet die 10 dvd's op je schijf-zelf (als je plaats hebt): het installeren gaat dan sneller gaan

 

Maar ondertussen ben je al bezig vermoed ik...  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Vermits ik toch zoek naar een goeie SSD van 5 of meer TB, wat vindt u van deze op onderstaande link? 

Disque dur externe portable ultraplat USB 3.0 – countdiss

 

Als die vertrouwbaar is, lijkt me die exact wat ik nodig heb. En ik hoef daar alleen maar data op te zetten, geen programma's of actieve bestanden.

 

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken die disk niet, en dus is mijn oordeel/idee maar een natte-vinger-gevoel,

maar 'k heb al direct twee bedenkingen:

a. ik merk nergens een merknaam van die schijf

b. een 10 TB-schijf voor 34€?

    'k heb nog al wel eens gelezen van schijven die zogezegd (zeg maar) 2 TB groot zijn en die - opengeschroefd - gewoon gekoppelde memorygeheugens (zoals van fotoapparaten)

    waren - vb 4 van 500 gig ipd één grote van 2 Gig  - en die dan nog ook eens niet voor 500 Gig gevuld konden worden, maar max tot (zegge maar) de helft...

    Denk aan de grote regel: is het te  mooi om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar   Geldt dit ook voor deze schijf: 'k zou het niet weten....

 

    (vergelijk: ik kocht net een (nog wel interne) schijf van 2 TB en betaalde daar in de goedkoopste zaak al 110€ voor...

 

   Bij de specificaties staat enkel:  "Interface : USB 3.0" ... ? ?

   Vertaald; ikzelf vertrouw dit niet - wil jij het proberen: ga je gang natuurlijk, voor mij niet gelaten.

 

c. wend je eerder tot betrouwbare sites zoals deze van Tweakers : https://tweakers.net/opslag/vergelijken/

   Je kan er producten vergelijken, ze hebben een beoordeling, er staat waar je van een bepaald product op dit ogenblik de laagste prijs vindt, ...

    (op die manier vond ik ook mijn interne ssd)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.