Ga naar inhoud

An instance of the application is already running


Jive1

Aanbevolen berichten

Mijn probleem is, dat, telkens ik een bepaald programma wil starten, een bericht krijg dat reeds een instantie van dat programma loopt, en het betricht verdwijnt dan en ik kan het bedoelde programma niet starten. Het gaat om MSFS Addons Linker for Microsoft Flight Simulator | MSFS dat ik als addon gebruik bij mijn MSFS2020 Flight Simulator.

Ik heb alle aanbevolen mogelijkheden gaan bekijken die Internet mij opgeeft, maar de situatie bij me komt met geen enkele van de aangegeven mogelijkheden op  FIX: Another instance is running error on Windows 10 overeen. Voor zover ik het nu zie, kan ik alleen mijn Windows, die ik pas vorige week heb herinstalleerd, nog eens opnieuw installeren. Met de andere daarvan afhangende programma's erbij, en dat  brengt me al gauw dan op 2 dagen werk, zoals vorige week.

Misschien hebben jullie daar een andere  oplossing voor? Kan u me daarover iets laten weten?

Ondertussen wens ik jullie al een aangenaam 2024.

Groeten

Jive1 Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Jive1 zei:

Niemand die dit probleem kent?

 

Het probleem op zich is niet onbekend ... maar de link met MSFS is een ander paar mouwen. Daar zal weinig kennis over voorhanden zijn, vrees ik 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er verschijnt inderdaad tweemaal de MSFS Addons Linker in Taakverdeling, maar er is geen enkel veenster op mijn scherm te zien van die MSFS Addons linker.

Wat ik wel zie is, dat er, wanneer ik het berichtje sluit, van ergens links een beeldloos venster verschijnt en op mijn scherm  dan in een fractie van een seconde verdwijnt. 

Ik zal de aanbevelingen van thegeekpage ook uittesten en aansluitend laten weten of er oplossing uit voortkwam of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Bij het proberen uit te voeren van Clean boot in Safe Mode is er iets misgegaan.

Mijn pc zegt me: "Er is iets gebeurd en uw pincode is niet beschikbaar.Klik om uw pincode opnieuw in te stellen."

Maar als ik klik, zegt ie dat ik een app mpoet installeren om die taak uit te voeren. En als ik "Ja" zeg, dan gaat ie niet meer verder en er gebeurt niets. Ik kan dus niet meer herstarten, helemaal niet meer. Nu zit ik nog dieper in de problemen

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Jammer...
Ik geraak niet verder dan het aanmeldscherm, en kan dus niet in veilige modus komen. Terug op het aanmeldscherm waarbij de PC vraagt om pincode in te stellen. Ik zeg dan "JA", en dan moet ik een  app installeren door op Microsoft Store te gaan zoeken, maar dat doet ie niet, en ik geraak dus niet meer verder.

Anderzijds heb ik geen backup van mijn systeem...

aangepast door Jive1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kan ik, als ik pc opnieuw ga instellen, mijn bestanden behouden, dan moet ik ergens een pincode instellen, maar hoe zit het dan met mijn applicaties, zijn die dan weg en moet ik die opnieuw installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met 'opnieuw ga instellen'? Bedoel je een herinstallatie (over je huidige windows heen) met-behoud-van-instelllingen?
Zo ja: dan behoud jij je applicaties. (langs de andere kant: een clean install vraagt meer werk en meer 'terug-naar-je-hand-zetten' achteraf,

maar je begint ook weer terug met een propere lei)

Je moet die dus niet opnieuw baan installeren.

Is dit een antwoord op je vraag?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.