Ga naar inhoud

geluid

agie

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn  weergave van het volume van mijn laptop is vrij zacht en wil dit graag versterken. Bij de instellingen heb ik al gekeken, maar geeft geen verbetering.

Is er een mogelijkheid om dit te veranderen of is er een app te downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, agie zei:

Is er een app of iets dergelijke wat het geluid kan versterken?

Die Volumemixer of Geluidsinstellingen zijn eigenlijk toch een app?  (of bedoel je iets anders?)

49 minuten geleden, Eddy X zei:

Je kan externe speakers aansluiten, indien je een hoofdtelefoon aansluiting hebt (3,5 mm jack).

Speakers hebben wel 220 volt aansluiting (adapter) nodig.

https://www.tones.be/nl/p/TO116282-speaker-z200-980-000810-zwart

Wat je ook kan doen (zo doe ik het): een versterkeringang via zo'n jack gaan inpluggen in de audiouitgang van je systeem en het geluid (via boxen) gaan versterken met een versterker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Passer zei:

Die Volumemixer of Geluidsinstellingen zijn eigenlijk toch een app?  (of bedoel je iets anders?)

Ik bedoelde een app zoals de afbeelding aangeeft (deze heeft helaas geen veel sterren) Ook is het misschien mogelijk om een soundbar aan te sluiten die ik voor mijn tv gebruik. Is wat omslachtig om de instelling iedere keer te veranderen, maar dat zou wel gaan.

OSchermafbeelding2024-02-21222813.png.95cfe0e9ed5a20b70de8793c84f0e1a2.pngok

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.