Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik durf er niet aan beginnen....

De cijfers der folders zijn verschillend van die van het schijfbeheer voor sommige drives.

Mijn pc reageert bijzonder anders dan gewoonlijk, soms valt die gewoon uit, soms zegt ie dat er gebrek aan space is om schijfbeheer uit te voeren, in 't kort gezegd: raar!

Deze info tik ik nu in op mijn oude pc omdat ik mijn zogenaamde goeie pc, waarmee ik al die problemen had en nog heb helemaal niet meer betrouw.

Mijn C-drive daar is een SSD van250GB, dat weet ik zeker. Volgens Computerbeheer staan er 4 partities op waarvan 1 van 1802,04GB niet toegewezen , en 3 kleinere partities van  elk een paar 100 MB; Volgens Verkenner staat  er  40,3GB op, waarvan,60,33GB voor Windows
Als ik die Windows met een Media Creation Toon op USB wil vernieuwen/vervangen , wat zou er dan met de andere  Partities/bestanden kunnen gebeuren? Zal ik de data van die schijven dan kwijt zijn?

Mijn Schijf D is ook een SSD van 2TB en bevatte mijn Flight Simulator. Volgens coputerbeheer is die door het systeem gereserveerd, en zou vol zijn en zou slechts 50MB groot zijn, waarvan18MB vrij., maar Verkenner zegt dat er 0 (nul )bytes op staan.

Ofwel mijn schijfF of G zouden kunnen mijn archief bevatten, daarmee wil voorzichtig zijn en misschien eerst proberen data terug te vinden. Maar dat programma PuranFileRecover , ik heb er wat mee geprobeerd, maar ik kan er niet een uit...

Wat doe ik nu best

Geplaatst:
50 minuten geleden, abbs zei:

want je C schijf staat vol waardoor je die meldingen en problemen krijgt.

euh.. mis ik iets Abbs, want   2025-05-11_16-16.jpg.ffbc65336ab7157c04a4aaa9051c99b2.jpg

Geplaatst:

Hieronder aan printscreen met deel van mijn situatie. Ik het momenteel niet beter voorstellen, al mijn programma's op beelden te maken en aan te passen azijn buiten gebruik, en dit heb ik gemaakt op mijn oude pc, maar die is ook deels onbruikbaar geworden.

Het gaat om het linkse deel van de printscreen.

Als ikhet deel primaire partitie dat schijnbaar op mijn K schijf staat, kan samenvoegen met het Windows-deel dat op mijn C-schijf staat , da kan ik misschien mijn Windows10 herstellen?.

Wat denkt U

image.thumb.png.b6c2ab32546c6488365c205e43028bb1.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.