Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

OK, da's prima - hij kan het dus aan.

Blijft wel de vraag waarom de verkoper er nog de 23H2 op gezet had.. ???

Voor alle zekerheid:  ga naar Start - typ er in:   Winver

en enter.

Plaats daar een screenshotje van.

Geplaatst:

Mooi - en het is inderdaad nog de 23H2.

Zelf zou ik even toch contact opnemen met de verkoper om te vragen waarom een systeem dat enkele maanden geleden gekocht werd,

nog deze versie van Windows had (en niet de normale, bijgewerkte 24H2 ...)

En of je hem niet even kan binnenbrengen om die er op te zetten (en in één moeite dan ook de 25H2)...  - uiteraard gratis, toch wat

de 24H2 betreft - want diè hoorde er op te zitten als actuele versie.

Maar toch even terug bij mijn vraag: was het een tweedehandslaptop of een nieuwe?

Geplaatst:

Ik heb hem toch voor nieuw gekocht !!!

Heeft er dit misschien iets mee te maken, toen ik deze laptop van de winkel

de eerste keer opstarten vroeg hij voor een update, update laten doen en toen crachte hij ,

ben toen meteen terug naar de winkel gedaan en de dag daarop terug hersteld en gaan halen.

De winkelier wist ook niet waarom hij crachte na een windows update.

Geplaatst:

Laptopje is nu ±3 maanden geleden (als) nieuw aangekocht en dan mag men toch verwachten dat ie naar behoren werkt!

En, dat doet ie blijkbaar duidelijk niet.
Een nieuw apparaat mag/kan/zou niet mogen haperen/craschen tijden het eerste gebruik!
Moest het mijn hebbeding zijn, dan zou ik onverwijld terug naar de winkel gaan en er op staan dat ik wens van de garantie gebruik te maken!

Geplaatst:

Dat is een beetje stug. De ondersteuning voor 23H2 stopt namelijk op 11 november 2025. En dat is het al bijna. Dus als je nu nog geen 24H2 hebt dan komt deze denk ik ook niet meer. 

Inderdaad wellicht er even een belletje aan wagen naar de betreffende winkel, de situatie uitleggen en vragen of ze er minimaal 24H2 op willen zetten. Dit natuurlijk kosteloos en met gegarandeerd behoud van data.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.