Ga naar inhoud

W11 geïnstalleerd maar.......

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond allen
Ik ben geroepen door iemand van mij eigen psp clubje, die heeft gister w11 op haar pc gezet.
Ik heb het idee dat het niet helemaal goed is gegaan en dan met name met haar externe schijf (heeft ze niet verwijderd tijdens installatie)
Ik heb net via TV gekeken maar kon er zelf niet uit wat te doen.

Onderstaand een paar screentjes gemaakt,

1e wat ik zie staan op die schijf

2e overzicht schijfbeheer

3e totaal schijven

Het gaat om de "G" schijf
OP de "H"schijf staan wel allemaal mapjes die ze eerdere ook gebruikte.

screen01 g schijf.jpg

screen02 g schijf.jpg

screen03 g schijf.jpg

Geplaatst:

En wat is precies de vraag?

'Elements' is vaak de naam van een Western Digital externe schijf.

Heeft ze er 1 of 2? Hoe groot moet deze disk zijn? Ik zie beide van 1 TB.

Geplaatst:

Ja ook in verkenner naar zoals op de 1e screen te zien is zijn het mogelijk de installatie bestanden voor w11, e  niet de nap waar al haar foto's stonden

Geplaatst:

Nee dat zijn Temp bestanden van een Visual C++ installatie. Mogelijk heeft Windows deze schijf als tijdelijke opslaglocatie gezien/gekozen tijdens installatie.

Geplaatst:

Maar dit is het enige wat je ziet op die schijf?

De map met haar foto's is onzichtbaar? De schijf is haast vol, dus dit is niet het enige wat er op staat in ieder geval.

Geplaatst: (aangepast)

a. 'k zou al eens beginnen met één van de twee 'Elements'schijven te hernoemen zodat je maar met één 'Elementsschijf' zit.

b. Klik in verkenner rèchts op die G-schijf, kies voor eigenschappen en plaats er een plaatje van (euh.. je schreef in je beginpost:

het gaat om die G-schijf - zonder méér te vertellen,

maar nadien vertel je dat ze niet meer te zien is - in Verkenner veronderstel ik.  Vraag: open eens bv Word (of een ander prog) : is ze daar ook niet te zien?)

enne cdie G: is dat misschien een externe?

aangepast door Passer
Geplaatst:

Inderdaad, die G-schijf is degene met nog veel vrije ruimte 😬
Goeie tip van Passer: geef één van de twee een andere naam om onduidelijkheid te voorkomen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.