Ga naar inhoud

W11 geïnstalleerd maar.......

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

en als ze daarna die G terug aankoppelt: is die dan te benaderen? (te zien  in verkenner) ?

Want het kan zijn dat de oude Windows  nog op een andere schijf staat , maar een nieuwe op de G (en dan is ze toch nog de foto's kwijt)

Maar misschien is de windows dus wèl gewoon op een van de oude schijven geherinstalleerd (en niet op de G) - en dan is er geen probleem voor de foto's.

Dus: is die G nog te zien nà het opstarten van het systeem (als je hem dus dààrna aansluit) ? ? 

Geplaatst:

Ga vanmiddag weer even bij haar inloggen en wat screentjes maken.
Nu even de  deur uit
Die G wat gister wel gewoon benaderbaar toen die aangesloten was, echter alleen die bestanden die zichtbaar zijn in Screentje 1

screen01 g schijf.jpg

Geplaatst:

Ik heb de G schijf net aangesloten en verborgen aan aangevinkt, maar dan vind hij ook die map niet.
Waarom is de D schijf zichtbaar?(Volgens mij alleen Data)Een map erin met Psp filters.
In C zie ik wel de Windows Old
Ik heb weer 3 screentjes gemaakt
Is het raadzaam dat programma uit te proberen?

afbeelding (2).png

afbeelding (1).png

Geplaatst:

Cil, even rustig ('k bedoel maar: je geeft screenshotjes waar we niet om vroegen - met een goeie bedoeling, daar ken ik je wel voor, maar ik ben er niets mee,

misschien DCA wel)

Goed: de G wordt dus niet herkend.

Wat de D betreft: het is een schijf/partitie in die computer dus die wordt altijd in verkenner weergegeven (enfin: 'altijd': in jullie geval gebeurt het niet met de G...)

Als je met 'is het raadzaam dat programma uit te proberen' die Windows.Old bedoelt: die kan jij niet uitproberen, het is een samengebalde versie van de oude windows zoals die

op het systeem stond vooraleer er een nieuwe op gezet werd. Voorlopig negeer je die maar.

Wat ik (en ook DCA vermoed ik) wel graag zou hebben:

zorg dat die G aangekoppeld is en klik dan eens rechts op je windowsknop en ga naar Schijfbeheer.

In je openingspost plaatste je daar ook al een plaatje van, maar deze keer zou jij dat scherm van schijfbeheer eens naar onder moeten uitrekken

zodat àl je schijven/partities erop staan en niet alleen die twee van je openingspost.

Ook moet alles erboven te zien zijn

Dus zo iets als op dit plaatje van het net: windows-datentraegerverwaltung.png

plaats daar dus  eens een screenshotje van -goed?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.