Ga naar inhoud

W11 geïnstalleerd maar.......

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Prima plaatje!

Positief nieuws: Windows staat nog altijd op de C en dus is aan die G niets gebeurd en staan die foto's daar normaal nog bereikbaar.

Op het eerste gezicht lijkt mij alles normaal te zijn en toch wordt blijkbaar die G-schijf niet in verkenner getoond? ? ?

(hier wordt ze dus wel goed herkend en wordt er zelfs van gezegd dat ze in orde is.

Alleen valt me iets op:  die 'ST'  image.png.48d06ab469386ca614f2725aec7cabd5.png

Doe dit even: ga met je cursor even op dit streepje staan: image.png.12c2a7185999927a38e95e8af52327d3.png

als je er goed op staat, krijg je een vertikaal streepje met twee pijltjes (nr links, rechts)

klik dan op dat streepje en sleep het naar rechts

Dan komt alles wat in het veld Status staat te voorschijn.

Plaats dan van dat hele veld nog eens een plaatje.

('k ben benieuwd wat er achter die St staat)

Geplaatst:

ah, gij kent dat... maareuh.. 'partitie' ? oeps... bij mijn Schijfbeheer staat het ook (natuurlijk) :blush:  :blush:

(Cil: het plaatje is dus niet meer nodig)

Maar heb jij een idee waarom die niet in verkenner komt? (meestal is dat voor een ontbrekende schijfletter, maar deze heeft dus

wel een letter èn ze is ook nog in NFTS - die moet normaal toch gezien worden in verkenner? ?

(of eens laten aansluiten op een ander systeem en kijken wat daar gebeurt ?)

Geplaatst:
1 minuut geleden, Passer zei:

ah, gij kent dat... maareuh.. 'partitie' ? oeps... bij mijn Schijfbeheer staat het ook (natuurlijk) :blush:  :blush:

(Cil: het plaatje is dus niet meer nodig)

Maar heb jij een idee waarom die niet in verkenner komt? (meestal is dat voor een ontbrekende schijfletter, maar deze heeft dus

wel een letter èn ze is ook nog in NFTS - die moet normaal toch gezien worden in verkenner? ?

Hij staat WEL in de verkenner
Alleen als je hem opent staan al die W11? bestanden

(of eens laten aansluiten op een ander systeem en kijken wat daar gebeurt ?)

Dat kan ik vragen of zijn nog een andere pc/laptop heeft

Geplaatst:
9 minuten geleden, Cil zei:

maar na openen alleen W11 bestanden (volgens mij) zichtbaar zijn

twee vragen hierover:

>  wat bedoel je met "na openen' ?  (na het openen van je verkenner??)

> "alleen W11 bestanden" : je bedoelt deze >>> image.png.93f32ad07fb807c5f7cd5854ce0d32bf.png  ? ? ?

en nog een derde:

als je die G in verkenner opent:   klik dan 1 eens open en kies er voor 2  en plaats daarvan dan een plaatje?  (dan zullen méér bestanden getoond worden)

image.png.271e1d2d56de475c61ef6c3b04df63aa.png

Geplaatst:

'k kan er geen touw aan vastknopen, 'k had gehoopt een boel méér bestanden te zien... maar foto's staan er iig niet bij..

Heb jij er zicht op DCA ? 

Cil, probeer dit even: selecteer àlle bestanden even, klik dan rèchts en kies voor Eigenschappen. 

Wat wordt er dan verteld bij Grootte?  (een plaatje mag ook)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.