Ga naar inhoud

W11 geïnstalleerd maar.......

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanavond aan de slag, Ik las ergens dat je die schijf nog in systeem beveiliging moest configureren.  Getest met een Partitie met plaatjes. een ervan opgeslagen en in downloads en Voila
Vanavond even bij de dame dit ook instellen

Ik duim alvast voor haar

Geplaatst:

Nou dat was me het avondje wel.
De "meeste"mappen zijn veilig in de andere HD
ook heb ik nog de hele map met bestanden voor de zekerheid op de HD gezet.
Ik zag in de eigenschappen van de Fotomap bjna 40gb, Alleen missen we nog de laatste jaarmappen t.w. 2022,23,24 en 25
In de D zie ik losse bestanden en vraag aan jullie of die weg mogen.
Ik wil jullie namens de dame van mijn clubje heel hartelijk danken voor al jullie moeite>

afbeelding (9).png

afbeelding (8).png

Geplaatst:
9 uren geleden, Cil zei:

Ik wil jullie namens de dame van mijn clubje heel hartelijk danken voor al jullie moeite>

'k heb zo het idee dat degene die het meeste moeite deed, jij wel bent.. !

maar graag gedaan natuurlijk.

Die bestanden?  Ik ben er tamelijk zeker van dat die allemaal wegmogen,

maar wat ik altijd in zo'n geval doe: ik verander de extensie ervan (zet er bv oud of zo achter (ik zet er zelf altijd 111 achter,

dat is voor mij herkenbaar)  - Windows zal wel even protesteren: ben je wel zéker want enz... - maar doe maar, hernoem ze maar.

En dan laat je ze nog een tijdje staan.

Krijg je ondertussen geen foutmeldingen (van Windows of van een of ander prog),

dan kieper je ze weg.

Krijg je wèl foutmeldingen dan 1. weet je welk prog/app die bestanden gebruikt  en 2. dan herstel jij gewoon de oude extensie (je doet die 'oud' of wat

dan ook terug weg) en alles werkt nadien gewoon terug. 

(maar 'k denk dus dat ze wel weg mogen, zeker die eula's)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.