Ga naar inhoud

Game-pc samenstellen


Aanbevolen berichten

Gewoon een 7 -pins Sata(Seriële Ata) kabel, de lengte kan je zelf kiezen.

Deze is er zo eentje van 45 cm, maar je hebt er ook die een hoek van 90° hebben.

Zodat het aansluiten makkelijker gaat, zoals deze.

Er zit sowieso een koeler op die grafische kaart, die voldoende zal koelen.

En er zitten al een paar koelers aangesloten op die HAF, zeer grote koelers van 23cm die gaan goed genoeg koelen!

Daar moet je je geen zorgen over maken, dat is helemaal in orde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En de voeding ?

ZAl ik toch niet voor ietsje meer gaan?

---------- Bericht toegevoegd om 05:59 ---------- Vorig bericht was om 05:49 ----------

En kan ik gemakkelijk partities aanmaken bij de vista install ?

Wil een partitie van 30 GB maken voor vista.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 GB voor Vista is in principe meer dan voldoende.

Maar dan moet je wel de gewoonte maken om programma's die je installeerd in een andere partitie te zetten anders komt je met 30 GB niet toe. Daarbij moet je ook de gewoonte maken om al uw documenten, afbeelding enz. in een andere partitie te zetten. Als je dat gewoonte ook doet is het een heel gezonde gewoonte. Bij crash van Vista kan je altijd Vista installeren zonder dat uw gegevens kwijt ben. Veel programma werken dan ook zonder te installeren. Zo heb ik altijd gedaan.

Documenten opslaan in G: schijf in de juist map. G: schijf is de tweede schijf. Dus proper houden zodat je snel iets vindt.

Nota: Virussen kunnen in principe in alle schijven komen maar de meeste in de C: en D:

Bij twee schijven moet je wel opletten:

C: is altijd de eerste partitie van de eerst schijf

D: is altijd de eerst partitie van de tweede schijf.

Ik doe zo:

C: installatie windos

D: willigkeurige opslag, indien kwijt dan is het kwijt.

E: Programma

F: Reserve

G: Data > wordt altijd backup van gemaakt.

Andere schijf van minder belang.

Opgelet: hoe meer schijven je heb hoe minder externe opslag je hebt.

In principe kan windows 26 schijven (opslag) aan maar in de praktijk niet.

Je moet alle partitie's, dvd-rom's, usb, externe harde schijf enz. optellen.

Als je dan een bepaalde usb-stick niet kan lezen dan betekend ook dat je teveel de opslag hebt. Om die usb-stick weer lezen moet je dan enkele schijven uitschakelen of uittrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat je moet doen is zoeken naar de knopje van uw computer om op te starten en natuurlijk de scherm koppelen en stekker instellen in de stopcontact.

Niet bang zijn. Gewoon bestellen. Het zijn bekwame en vooral eerlijke en correct mensen. Zij hebben een Goede Naam te verdedigen. Nog belangrijke dienst na verkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.