Ga naar inhoud

Nieuwe Koeler


Aanbevolen berichten

Een lijntje is veel te veel (ja op de site van Artic staat wel zoveel maar dan is dat tubeje eerder op en moet je sneller nieuw kopen :D)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=zMx2lIt5RC4&feature=related]YouTube - How do you apply Artic Silver 5 ?[/ame]

Hier staat hoe je het beste doet, zo doe ik het toch en dat werkt beter dan de methode met het pasje of gewoon een lijntje!

Als je een klik van de pinnetjes hoort is dat goed, en als je de pinnen niet kan bewegen en je de koeler niet kan bewegen is dat meestal wel inorde!

Als dit allemaal niks uithaalt kan het zijn dat ofterwel de koeler krom is, ofterwel de ISH van je cpu krom is.

Waardoor de warmte slecht word doorgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb het gedaan zoals in het filmpje staat aangegeven.

De cores worden nog steeds rond de 45 - 50 C in idle. En 60 - 65 C tijdens gamen.

Dacht dat ze wel koeler zouden worden, vind het jammer.

Temperatures

Motherboard 36 °C (97 °F)

CPU 38 °C (100 °F)

CPU #1 / Core #1 52 °C (126 °F)

CPU #1 / Core #2 45 °C (113 °F)

CPU #1 / Core #3 48 °C (118 °F)

CPU #1 / Core #4 49 °C (120 °F)

Is er nog iets wat ik kan doen? heb teveel geld hieraan uit gegeven, ben al bijna blut door die verzekering, letterlijk een rib uit mijn lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.