Ga naar inhoud

Nieuwe Koeler


Aanbevolen berichten

Google Azerty en las een stuk of 20 reviews. xD

Waarvan de meeste klachten waren, mja je hebt natuurlijk weer dat meest mensen die geen klachten hebben niets zullen zeggen. Mensen die wel klachten hebben spammen het internet.

Ik denk dat ik het er maar op waag, als jij zegt dat het goed is dan zal dat vast zo wezen. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook al wat bij Azerty besteld en ik was ook altijd heel tevreden!

RMA's werden ook snel en correct behandeld!

Je moet wel even nagaan dat mensen die iets slechts meemaken met een webshop sneller een review schrijven dan mensen met goede ervaringen.

Dat is zelfs wetenschappelijk bewezen!:D

4Launch en Azerty zijn mijn favorieten.

Alternate is de laatste winkel waar ik naartoe zou gaan!

Slechte ervaringen mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Darkness;75883']Al komen ze er zelden achter of jij de koeler van de grafische kaart er af heb gehaald.

Als je er een stock koeler op je grafische kaart hebt en je zet er een aftermarket koeler op.

Gewoon de stock koeler bijhouden en bij problemen als je grafische kaart moeilijk doet gewoon die stock er terug opzetten.

Krijg je gegarandeert gewoon garantie zonder dat ze moeilijk doen.

Want ik heb al ervaringen dat ze geen garantie geven als er een andere koeler opstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, heb de cooler een tijdje geleden, volgens de mail die ik van Azerty heb gekregen komt de cooler vandaag aan.

Mijn vraag is, hoe maak ik mijn huidige cooler los en bevestig ik de komende cooler.

Ze zien er beide hetzelfde uit (kwa bevestigen).

Ter herhaling:

Ik ontvang een Arctic Cooler Freezer 7 Pro

En dit is mijn huidge kooler:

DSC02033.jpg

Dus hoe maak ik het los? (Neem aan dat bevestiging wel een manual heeft.)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.