Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is wat ik in de fixlist hab gezet..

Als je de fix correct hebt uitgevoerd, zou je in de map downloads een bestandje met de naan fixlog.txt moeten zien.

Dat bestandje heb ik nodig.

Probeer het als bijlage aan je bericht toe te voegen i.p.v. kopieren en plakken.

Geplaatst:

Het spijt mij maar wat u vraagt lukt mij niet. Ik kan de FRST.exe niet vinden.

( Download fixlist.txt uit de bijlage naar de map waar ook FRST.exe aanwezig is. )

Hierbij ook de downloads van enkele dagen.

down..jpg.937173a1c9e84666290e59ba7ea00208.jpg

Geplaatst:

Ik zie dat de fixlog er wel staat, nl het eerste bestand van gisteren.

Klik in het antwoordvak om te reageren.

Open dan de map downloads en sleep het bestand fixlog naar de paperclip en laat het los.

Als je nog een reactie wil tikken, kan je dat doen.

Klik dan op reactie toevoegen en het bestand verschijnt als bijlage aan je reactie.

Succes.

Geplaatst:

Beste forumleden.

Ondanks jullie hulp slaag ik er niet in de gevraagde gegevens te verstrekken ( door mijn onkunde ). Daarom heb ik besloten om een nieuwe pc te kopen ook omdat verschillende functies beginnen uit te vallen door de infectie.

Hoe staan jullie tegenover " Refurbishet " ?

Is er op dit forum een keuzehulp om te bepalen welke pc het meest voor mij geschikt is?

Dank voor alle hulp.

Dummy.

Geplaatst:

De pc is van 2013. Passer en Kweezie wabbit hebben alle moeite gedaan om mij de ingeslopen malware te laten vinden en zelfs dat lukt mij niet. Bij een herinstallatie blijft de kwetsbaarheid van win 10. Bij win 11 is deze sterk verbeterd en wordt deze nog geüpdatet, daarom mijn beslissing om een nieuwe pc te kopen met win 11 en wifi.

Dank voor de reactie.

Dummy

Geplaatst:

Kweezie wabbit. Ik twijfel geen seconde aan je uitvoering van de fix Helaas maakt het geen verschil op de waarschuwing. Zoals hierboven al aangehaald staat mijn besluit vast om een andere pc aan te schaffen. Mijn oog is hierbij gevallen op een refurbished   Dell OptiPlex XE3 SFF i5 8e Gen + Windows 11 van Alfashop.

SKU PC-136  ongeveer 230€

Als je hierover bedenkingen of een mening hebt hoor ik het graag.

Breek uw hooft niet meer over het vorige probleem. Ik zal ook niet twijfelen om weer beroep te doen op uw kennis bij een probleem met de nieuwe PC die er ongetwijfeld die er zullen komen.  

Dank u.

Dummy

image.thumb.png.1c7ca1da6ca7f086e8dd48c61e0e7633.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.