Ga naar inhoud

partities samenvoegen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
27 minuten geleden, Calvus zei:

@ Cil,

Herlees eens rustig hoe je het al eens opgelost hebt gekregen:

E.e.a wel doorgenomen, echter is het nu het geval de de partite nu WEL gevuld is.

Geplaatst:

Cil,

op die externe staan een paar partities die volgens mij geen zin hebben, maar restanten zijn van een vroeger systeem dat op die externe gestaan heeft:

die herstelpartitie links, de efi-partitie er naast en dan nog een herstelpartitie rechts.

Op je C staan die echter ook (en die zijn daar nodig ! )

Dus denk ik dat die van geen nut meer zijn.

Test het eens even uit: sluit je systeem volledig af (dus geen slaapstand!), koppel de externe af en start je systeem terug op zonder die externe.

Volgens mij gaat ze gewoon opstarten en kan je zonder problemen werken.

Is dit het geval, dan kunnen die partities van je externe verwijderd worden zodat je alleen je film-partitie er nog op staat. 

Dus probeer het even uit, dan vertellen we je wel hoe je verder moet.

Geplaatst: (aangepast)

ok, koppel ze terug aan, ga naar je schijfbeheer en klik rèchts op één van de onnodige partities 

Dan krijg je verschillende keuzes, oa verwijderen:

image.png.f71b0e0b537c4162bbd063cf13d53402.png

(je moet dit één voor één op de drie onnodige partities doen)

klik dus op verwijderen en ik vermoed dat je dan de vraag krijgt: ben je zeker enz.  Bevestig dit

en verwijder zo de partitie

Zo ook voor de andere twee.

actie !  :) 

edit: je bent dan nog niet waar je moet zijn, maar de rest volgt dan nog wel

aangepast door Passer
Geplaatst:

Ik heb er 2 kunnenverwijderen in MinitoolPartitie, maar de meest links kan ik niet verwijderen, terwijl die in Minitool Unloated staat?
Die 701mb kan ik niet wegkrijgen, als ik op die  Mijn foto's (inmiddels wel kunnen aanpassen" klik kan ik die 699 mb niet uitbreiden
image.thumb.png.0733f356d367941b21ac28877d80dd16.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.