Ga naar inhoud

Extreem veel HD activiteiten bij opstarten


yentx

Aanbevolen berichten

Maar ik had toch een hijackthis logje bijgesloten?

PC werkt nu helemaal niet meer, ook niet op te starten, ook niet te herstellen .

Krijg de meededeling : corrupt registry

Ik zal dus een northon ghost backup terug moeten laten zetten.

Maar misschien kan iemand alsnog een kijkje nemen naar de logfiles zodat ik straks niet weer hetzelfde probleem heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de regen in de drup: !!!!

backup proberen terug te zetten dmv Ghost. Ik weet niet wat er verkeerd is gegaan maar nu blijft mijn scherm zwart, ik hoor wel het normale opstartpiep. Hierna gaat de dvd speler draaien.

Uiteraard heb ik al geprobeerd weer met de recovery cd van Vista, maar deze geeft ook alleen een zwart scherm.

Harde schijf gewisseld (oud, met een vreemde tik, maar nog wel werkende + vista werkende)... geen probleem.

Iemand een suggestie.

Ik denk nu aan:

- oude schijf opstarten, extra harde schijf toevoegen, (moet nog wel om een stroomkabel, data kabel heeft nog een extra mogelijkheid om extra harde schijf aan te sluiten.

En dan de nieuwe harde schijf te converteren.

Ik ben dat Vista zo beu! Vroeger, op mijn oude bakbeest nooit geen problemen (waar ik nu maar weer op type).

iemand nog een suggestie????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.