Ga naar inhoud

draadloos internet


Aanbevolen berichten

Mijn pc draait onder Vista, ben echter van zin om een laptop aan te schaffen. Nu ben ik dat gedoe met warrige draden zo beu dat ik graag had gehoord of er een mogelijkheid bestaat volledig draadloos te internetten? Ik zou wel graag klant blijven bij Belgacom (ADSL) Kan iemand mij vertellen welke onderdelen ik eventueel moet aanschaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan inderdaad draadloos.

Ofwel via de Belgacom B-Box, deze heeft ook de functie om (later) Belgacom TV aan te sluiten.

Indien je dit niet wenst, kan elke andere wireless router met ingebouwde modem volstaan. Heb goede ervaringen met Dlink dus raad ik dit model aan: Wireless N ADSL2/2 router (DSL-2740B). Zeer makkelijk in gebruik en dankzij de N module kan je tot meer dan 50m straal rond het toestel vlot internetten.

Indien je nog vragen hebt, laat het maar even weten ;-)

mvg

m4TTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Mijn naam is Eva en ik maak deel uit van de Belgacom-klantendienst.

Misschien ben je al in het bezit van een draadloze modem zoals de Philips of de B-box, anders ga je ook een draadloze modem moeten aanschaffen.

Je laptop heeft waarschijnlijk een ingebouwde draadloze adapter. Je pc zou ook een ingebouwde wifi-adapter kunnen hebben, in het andere geval kan je een externe draadloze adapter gebruiken die werkt via usb of pci.

Onderstaande link geeft een overzicht van de draadloze adapters die Belgacom in zijn teleboetieks aanbiedt. Hier vind je ook de handleiding en eventuele drivers die je kan downloaden.

http://selfcare.belgacom.net/private-internet-drivers-modems-adaptors-nl.html

Volgende link geeft een overzicht van de draadloze modems die Belgacom aanbiedt.

http://selfcare.belgacom.net/private-internet-drivers-modems-wireless-nl.html

Veel oplossingen en antwoorden op vragen over Belgacom zijn overigens te vinden in ons Online helpcenter.

Vriendelijke groet,

Eva

Belgacom-klantendienst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oplossing zou ook een telenet Gold-Shake abbonebent zijn.

50 euro in de maand, internet, digitale tv in hd en onberperkt bellen binnen europa. Je krijgt een gratis draadloze installatie.

Maar er zal geen een van de twee providers het echt goed doen.

DIE VERREKTE DOWNLOADLIMIETEN! :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan inderdaad draadloos.

Ofwel via de Belgacom B-Box, deze heeft ook de functie om (later) Belgacom TV aan te sluiten.

Indien je dit niet wenst, kan elke andere wireless router met ingebouwde modem volstaan. Heb goede ervaringen met Dlink dus raad ik dit model aan: Wireless N ADSL2/2 router (DSL-2740B). Zeer makkelijk in gebruik en dankzij de N module kan je tot meer dan 50m straal rond het toestel vlot internetten.

Indien je nog vragen hebt, laat het maar even weten ;-)

mvg

m4TTi

hoi hoi,

die Wireless N ADSL2/2 router (DSL-2740B) kan men ook gewoon aanschaffen in de kleinhandel? En waarschijnlijk zal aan mijn volume of wat dan ook niks veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

die Wireless N ADSL2/2 router (DSL-2740B) kan men ook gewoon aanschaffen in de kleinhandel? En waarschijnlijk zal aan mijn volume of wat dan ook niks veranderen?

Zoals hierboven gezegd gaat je volume inderdaad niet veranderen.

De DSL-2740B is inderdaad in de kleinhandel beschikbaar.

mvg

m4TTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.