Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Laat CCleaner eens scannen op volgende manier :

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Start dan de PC terug op ... en laat eens weten of de foutmeldingen nog voorkomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc stop “Boonty Games”

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc delete “Boonty Games”

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc stop helpsvc

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc delete helpsvc

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc stop iWinTrusted

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc delete iWinTrusted

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc stop websrvx

Druk op Enter.

Ga naar Start - Uitvoeren en tik in: sc delete websrvx

Druk op Enter.

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;

R3 - URLSearchHook: (no name) - *{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: 290750 helper - {7B4DA536-747F-47AD-9767-2607B90AB2EB} - (no file)

O2 - BHO: IEHlprObj Class - {8CA5ED52-F3FB-4414-A105-2E3491156990} - C:\Program Files\iWin Games\iWinGamesHookIE.dll

O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

O4 - HKCU\..\Run: [nfr] rundll32.exe nfr.dll,ServiceMain /pid=6004

O4 - HKCU\..\Run: [dll] rundll32 dll32,sm

O16 - DPF: {149E45D8-163E-4189-86FC-45022AB2B6C9} (SpinTop DRM Control) - file:///C:/Program%20Files/Farm%20Frenzy%202/Images/stg_drm.ocx

O16 - DPF: {255B1372-180C-4A22-A02D-1D4AB65F6AC2} (SDANetConClass Class) - file:///C:/Program%20Files/Tumblebugs/Images/stg_drm.dll

O16 - DPF: {CC450D71-CC90-424C-8638-1F2DBAC87A54} (ArmHelper Control) - file:///C:/Program%20Files/Amazing%20Adventures%20The%20Lost%20Tomb/Images/armhe lper.ocx

O21 - SSODL: system32 - {FA43FAC0-69C5-4269-8A9F-7558CF8E456E} - sysprinters.dll (file missing)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder). De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computeropnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.