Ga naar inhoud

Word opslaan probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk al vele jaren met Word 2002 zonder problemen. Sinds vorige week valt het voor dat als ik een tekstdocument wens op te slaan hij plots weigert dit te doen omdat Word dit document niet herkent (?)…De harde schijf heeft een ondersteuningsprobleem dat weigert Word te gebuiken (?) enz enz… Allemaal chinees voor mij. Opslaan onder een andere naam helpt niet echt. Als het toch nog lukt ben ik ½ van de tekst kwijt en/of komen er vierkantjes in de plaats. Ofwel ben ik het volledige bestand gewoon kwijt (dus niet enkel de wijzigingen, het totale oorspronkelijke bestand verdwijnt!). In het ergste geval sluit hij Word af en ben ik ook het document volledig kwijt. Soms kan ik 100 maal opslaan zonder probleem, soms na 2 maal reeds wil hij niet meer. Word is zo plots onbruikbaar geworden... (Ik weet echter niet of het ook bv met Exell zo is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier ben ik weer.

Ik heb AVG virus gedowload en volledig laten scannen (duurde wel 1u46!). Resultaat: niets gevonden!

Ik heb dan een usb-stick aangeschaft en sla tijdens het werken met word de documenten rechtstreeks op op de usb-stick. Sindsdien geen enkel probleem meer bij opslaan.

Wat is nu het besluit? Harde schijf problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harde schijf probleem zou kunnen gezien de ouderdom op basis van Word 2002

Maar we zullen eerst dit doen:

Download

TrendSecure | TrendMicro HijackThis Overview

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Zet hier dat logje aan je volgende bericht.

Bij Vista moet je eerst met rechterknopmuis klikken op Hijackthis en run as administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Harde schijf probleem zou kunnen gezien de ouderdom op basis van Word 2002

Maar we zullen eerst dit doen:

Download

TrendSecure | TrendMicro HijackThis Overview

Dubbelklik op HJTInstall.exe