Ga naar inhoud

Microsoft Office programma's: printer niet-actief


Hanne1991

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik heb een probleem met microsoft office (2007) en printen.

In alle programma's van microsoft office (word, excel, powerpoint,...) kan ik niets meer

afdrukken, aangezien er gezegd wordt dat mijn printer op niet-actief staat.

Maar er is volledig niets mis met mijn printer, hij kan wel vanuit andere programma's afdrukken.

Als ik dan probeer om printer zoeken te gebruiken, krijg ik volgende melding: Active Directory Domain Services is momenteel niet beschikbaar.

Ik heb al geprobeerd mijn printer opnieuw te installeren en een diagnose te laten lopen van microsoft office, maar beide zaken hebben niets geholpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedoel je daarmee dat de printer verbonden is met meerdere computers die er gebruik van maken? Zo ja, dan neen. De printer is enkel op mijn laptop geïnstalleerd en wordt dus enkel door 1 laptop gebruikt. Mag ik er wel op wijzen dat mijn printer op zich wel werkt? Misschien bevindt het probleem zich binnen microsoft office zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Word 2007:

- Klik op de ronde Office knop vanboven

- Kies Afdrukken.

- Staat er daar bij "Naam" de juiste printer geselecteerd? Staat er een groen vinkje voor? Zonee, dan is je printer niet de standaardprinter en dien je in Configuratiescherm/Printers op je printer te rechtsklikken en te kiezen voor "Als standaard instellen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dan probeer om printer zoeken te gebruiken, krijg ik volgende melding: Active Directory Domain Services is momenteel niet beschikbaar.

Normaal krijg je die optie toch niet want het is een gewone printer, geen netwerkprinter.

Ging het vroeger wel om iets met Office 2007 te printen, dan kan je proberen om een herstelpunt terug te plaatsen. Lees hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.