Discussie gesloten
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten: 1 t/m 10 van 48

hoog CPU of Hoog Fysiek geheugen of Videokaart?

Dit is een discussie over hoog CPU of Hoog Fysiek geheugen of Videokaart? in het forum Archief Hardware algemeen , en maakt deel van de Hardware algemeen categorie; hallo, ik zit met een probleem en hebt dit probleem sinds kort ik krijg een heel hoog CPU of heel ...

Lid

Standaard hoog CPU of Hoog Fysiek geheugen of Videokaart?

hallo,

ik zit met een probleem en hebt dit probleem sinds kort
    ik krijg een heel hoog CPU of heel hoog Fysiek geheugen na het gamen
    ik heb juist een pc gekocht waar gamen makkelijk op kan , dus ik heb dit probleem als ik een spel speel bijvoorbeeld minecraft en daarna een ander spel zoals Leauge of legends dan valt mijn pc uit?
    http://speccy.piriform.com/results/u...VhV2lbujfaEPwi <-- hier mijn info
    ik weeet niet wat precies het probleem is want me pc valt uit of scherm gaat uit of hij begent heel hard te ruizen?
    ik heb dit probleem gekregen toen ik begon met een spel waarbij ik meerdere keer het spel opende
    bijv ik runde 6x een spel en toen kreeg ik een hoog CPU usage (dan ruisde die als ik het spel speelde maar toen ik gestopt was nietmeer),
    maar sinds ik daarme gestopt ben blijft dat cpu en dat geruis nogsteeds, het is al meer dan 2 weken geleden.
    kan iemand mij hiermee helpen? dan weet ik wat ik moet kopen want ik dacht aan een nieuwe Ram balk of nieuwe video
    bedankt

Manufacturer: Packard Bell
    Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs), ~2.7GHz
    Memory: 4096MB RAM
    Hard Drive: 1TB
    Video Card: NVIDIA GeForce GT 320 1GB
    Sound Card: Speakers (Realtek High Definition Audio)
    Speakers/Headphones: Speed Link Headset with mic
    Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600)
    Computer Case: iXtreme

edit

ik zie staan bij speccy dat mijn videokaart 75 graden is en het balkje bijna vol is dat erg?
    en had op een ander forum gelezen dat ik me pc moest opschonen stof weghalen dat het dan minder lawaai maakt en niet meer zou uitvallen
    Laatst gewijzigd door rjnnn; 8 oktober 2011 om 03:09

Super Moderator clarkie's schermafbeelding

Standaard

Je Windows installatie is van juni 2010, is dat ook de datum dat je PC aangekocht is?

Je kan alvast eens het deksel verwijderen om zo in je behuizing visueel vast te stellen of er stof aanwezig is.
    Is je probleem opgelost? Klik dan op de knop "markeer als opgelost" !

Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!

Lid

Standaard

@clarkie
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clarkie Bekijk bericht
    Je Windows installatie is van juni 2010, is dat ook de datum dat je PC aangekocht is?

Je kan alvast eens het deksel verwijderen om zo in je behuizing visueel vast te stellen of er stof aanwezig is.
    ja toen heb ik mijn pc gekocht , en ik kijk zojuist in mijn kast , alle ventilators blijken het te doen en er zit wel wat stof in maar helemaal niet veel.

Super Moderator clarkie's schermafbeelding

Standaard

Je kan best even afwachten tot de hardware experts online komen, en dat die je verder helpen.
    Is je probleem opgelost? Klik dan op de knop "markeer als opgelost" !

Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!

Super Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Om League of Legends te spelen wordt een Geforce 8800 (klik er op) aanbevolen...je kan deze hier (klik er op) vergelijken met jouw GT 320...

Wanneer je wil weten of je pc een bepaald game aankan : info hier (klik er op).
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Asus Bekijk bericht
    Om League of Legends te spelen wordt een Geforce 8800 (klik er op) aanbevolen...je kan deze hier (klik er op) vergelijken met jouw GT 320...

Wanneer je wil weten of je pc een bepaald game aankan : info hier (klik er op).
    ja maar ik kon daarvoor altijd spelen en op 4gb ram i5 proc en 1gb video moet het toch wel lukken dit is sinds kort pas dat het uitvalt , dus nieuwe videokaart is aanbevolen?

Standaard

Ik heb een berichtje gestuurd naar onze samenstellers met de vraag om te bekijken wat hier de upgrade mogelijkheden zijn.

Wordt vervolgd...
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid
    Leeftijd
    21

Standaard

hoe groot/zwaar is jouw voeding?
    enig idee wat je budget is?

heb je trouwens al eens gekeken of je het spel kunt draaien? want ik vermoed dat jouw videokaart toch wel boven het minimum zit. dit weet ik niet helemaal zeker dus zal zelf ook nog even kijken als ik tijd heb, maar can you run it zou het sneller moeten kunnen laten zien.

Lid

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergkid Bekijk bericht
    hoe groot/zwaar is jouw voeding?
    enig idee wat je budget is?

heb je trouwens al eens gekeken of je het spel kunt draaien? want ik vermoed dat jouw videokaart toch wel boven het minimum zit. dit weet ik niet helemaal zeker dus zal zelf ook nog even kijken als ik tijd heb, maar can you run it zou het sneller moeten kunnen laten zien.
    maar wat ik al zij daarvoor kon ik altijd spelen , zelfde heb ik met counterstrike. het is aleen de laatste tijd dat mijn CPU omhoog gaat en fysiek geheugen + het soms uitvalt? pc begint ook meer te ratelen

Standaard

Om één ander grondig te kunnen uitsluiten is het een noodzaak dat je je pc grondig stofvrij maakt...of laat maken.

Wanneer dit is gebeurd mag je een nieuw Speccy-logje plaatsen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjnnn Bekijk bericht
    ja maar ik kon daarvoor altijd spelen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjnnn Bekijk bericht
    maar wat ik al zij daarvoor kon ik altijd spelen , zelfde heb ik met counterstrike
    Als je de resultaten van Can You Run It hebt, kan je er dan met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Discussie gesloten
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] toonhoogte, te hoog
    door pids1880 in forum Archief Multimedia
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 10 augustus 2011, 13:52
  2. [OPGELOST] hoog fyiek geheugen
    door bnms in forum Archief Windows
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 8 maart 2011, 13:38
  3. [OPGELOST] hoog cpu