Ga naar inhoud

hoog CPU of Hoog Fysiek geheugen of Videokaart?


rjnnn

Aanbevolen berichten

hallo,

ik zit met een probleem en hebt dit probleem sinds kort

ik krijg een heel hoog CPU of heel hoog Fysiek geheugen na het gamen

ik heb juist een pc gekocht waar gamen makkelijk op kan , dus ik heb dit probleem als ik een spel speel bijvoorbeeld minecraft en daarna een ander spel zoals Leauge of legends dan valt mijn pc uit?

http://speccy.piriform.com/results/uEU11AWvVVhV2lbujfaEPwi <-- hier mijn info

ik weeet niet wat precies het probleem is want me pc valt uit of scherm gaat uit of hij begent heel hard te ruizen?

ik heb dit probleem gekregen toen ik begon met een spel waarbij ik meerdere keer het spel opende

bijv ik runde 6x een spel en toen kreeg ik een hoog CPU usage (dan ruisde die als ik het spel speelde maar toen ik gestopt was nietmeer),

maar sinds ik daarme gestopt ben blijft dat cpu en dat geruis nogsteeds, het is al meer dan 2 weken geleden.

kan iemand mij hiermee helpen? dan weet ik wat ik moet kopen want ik dacht aan een nieuwe Ram balk of nieuwe video

bedankt

Manufacturer: Packard Bell

Processor: Intel® Core i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs), ~2.7GHz

Memory: 4096MB RAM

Hard Drive: 1TB

Video Card: NVIDIA GeForce GT 320 1GB

Sound Card: Speakers (Realtek High Definition Audio)

Speakers/Headphones: Speed Link Headset with mic

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600)

Computer Case: iXtreme

edit

ik zie staan bij speccy dat mijn videokaart 75 graden is en het balkje bijna vol is dat erg?

en had op een ander forum gelezen dat ik me pc moest opschonen stof weghalen dat het dan minder lawaai maakt en niet meer zou uitvallen

aangepast door rjnnn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@clarkie

Je Windows installatie is van juni 2010, is dat ook de datum dat je PC aangekocht is?

Je kan alvast eens het deksel verwijderen om zo in je behuizing visueel vast te stellen of er stof aanwezig is.

ja toen heb ik mijn pc gekocht , en ik kijk zojuist in mijn kast , alle ventilators blijken het te doen en er zit wel wat stof in maar helemaal niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om League of Legends te spelen wordt een Geforce 8800 (klik er op) aanbevolen...je kan deze hier (klik er op) vergelijken met jouw GT 320...:dong:

Wanneer je wil weten of je pc een bepaald game aankan : info hier (klik er op).

ja maar ik kon daarvoor altijd spelen en op 4gb ram i5 proc en 1gb video moet het toch wel lukken dit is sinds kort pas dat het uitvalt , dus nieuwe videokaart is aanbevolen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe groot/zwaar is jouw voeding?

enig idee wat je budget is?

heb je trouwens al eens gekeken of je het spel kunt draaien? want ik vermoed dat jouw videokaart toch wel boven het minimum zit. dit weet ik niet helemaal zeker dus zal zelf ook nog even kijken als ik tijd heb, maar can you run it zou het sneller moeten kunnen laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe groot/zwaar is jouw voeding?

enig idee wat je budget is?

heb je trouwens al eens gekeken of je het spel kunt draaien? want ik vermoed dat jouw videokaart toch wel boven het minimum zit. dit weet ik niet helemaal zeker dus zal zelf ook nog even kijken als ik tijd heb, maar can you run it zou het sneller moeten kunnen laten zien.

maar wat ik al zij daarvoor kon ik altijd spelen , zelfde heb ik met counterstrike. het is aleen de laatste tijd dat mijn CPU omhoog gaat en fysiek geheugen + het soms uitvalt? pc begint ook meer te ratelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om één ander grondig te kunnen uitsluiten is het een noodzaak dat je je pc grondig stofvrij maakt...of laat maken.

Wanneer dit is gebeurd mag je een nieuw Speccy-logje plaatsen...

ja maar ik kon daarvoor altijd spelen
maar wat ik al zij daarvoor kon ik altijd spelen , zelfde heb ik met counterstrike

Als je de resultaten van Can You Run It hebt, kan je er dan met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.