Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb zo een MP3 van de aldi (zolid 2GB)

en er sta muziek op van mij maar nu wil ik er bij zetten maar er kom op mijn computerescherm.

Kan muziek niet kopieren.

kan de map of het bestand niet maken.

wat moet ik doen

Kun je eens duidelijk uitleggen wat je al geprobeerd heb, bv mp3 speler aangesloten op de usb, van welke drager (cd of zo) wil je muziek bij zetten enz.

aangepast door ward
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens duidelijk uitleggen wat je al geprobeerd heb, bv mp3 speler aangesloten op de usb, van welke drager (cd of zo) wil je muziek bij zetten enz.

Ik schakel gewoon aan via usb , wil het gewoon van het muziek van de computer en ook van een harde schijf maar niets lukt.

---------- Post toegevoegd om 10:44 ---------- Vorige post was om 10:38 ----------

Heb je de schrijfbeveiliging afgezet?

Moet ergens een schakelaartje opstaan om te beveiligen tegen ongewenst overschrijven.

Een schakelaartje staat er niet op maar kan het zijn dat ik mijn muziek in mappen moet plaatsen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zijn. Maak enkele mappen aan en probeer het uit.

Mij dochter heeft ook een MP speler en die kan max 99 nummers opslaan als ze geen mappen aanmaakt. Per map kan ze ook 99 nummers opslaan.

Nu heb ik alles gewist ,en terug geprobeerd muziek op te zetten.

de eerste keer stond er 562 mb op ,en nu stopt hij aan de 562mb dus moet ik toch ergens ontgrendelen, maar waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zijn. Maak enkele mappen aan en probeer het uit.

Mij dochter heeft ook een MP speler en die kan max 99 nummers opslaan als ze geen mappen aanmaakt. Per map kan ze ook 99 nummers opslaan.

bedankt om de hulp ,ik heb alles gewist en met mappen gewerkt en nu is alles okee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.