Ga naar inhoud

waar kan ik sp1 vinden


Gast amir_butt

Aanbevolen berichten

Gast amir_butt

hello

ik heb een laptop van hp zo een 3 jaar oude en en waar van de programma service pack 1 werkt niet meer.

dus mijn laptob vertaal geen websides meer, op mijn pc is service pack1 is gedownload van 36 mb twee keer dus samen 72 mb. ik ben naar windows webside verwijzen om de sp1 te downloaden in verschillende tallen maar dat neemt 455 mb in en mijn laptop is wat traag en waardoor de programma niet download of onderbreekt.

weet uw of iemand of er met minder mb servispack 1 programma is in nederlandse of alle talen inklusiev nederlandse taal, mijn system is 32 bit window vista ned taal

graag hoor ik van jullie hier voor oplossing snel mogelijk

alvast bedank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag amir_butt, welkom bij PCH!

Bedoel je dat je internet traag is? Of bedoel je dat de PC erg traag is? Als je wil, kunnen onze experten even bekijken welk soort pc je hebt. Dan moet je onderstaande uitvoeren:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Wat betreft het downloaden van de service pack. Dat kan je volgens mij niet 'kleiner' maken.

Download Details KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language

Ben je ook zeker dat je pc virus-vrij is? Virussen kunnen een oorzaak zijn van een trage pc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast amir_butt

hi asus, bedank voor je medewerking

ik kom nog steeds niet met mijn probleem uit.

probleem is als ik door jouw op gegeven sp2 download het duurt lang en vaak word het downloading onderbroken, ik weet niet wat te doen kan jij mijn verder nog begleiden, alvast bedank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag amir_butt, welkom bij PCH!

Bedoel je dat je internet traag is? Of bedoel je dat de PC erg traag is? Als je wil, kunnen onze experten even bekijken welk soort pc je hebt. Dan moet je onderstaande uitvoeren:

Ben je ook zeker dat je pc virus-vrij is? Virussen kunnen een oorzaak zijn van een trage pc!

Een antwoord op bovenstaande vragen is er nog niet gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast amir_butt

hoi asus

stand van zaken is dat als ik een webside open doe, gaat niet openen somege gaan wel openen, en geeft aan op mijn grote scherm dat de google chrome kan deze pagina niet openen. en er schijnt nog nog steeds venster op mijn scherm die geeft aan

WINDOW INDEX SEARCH WERKT NIET MEER en die verwijs asls oplossing om windows servispack 1 of 2 te doanloaden,

als ik servicepack 1 of 2 download gaat niet bij mijn, vaak word deze programma onderbroken van zelf en het duurt te lang.

mijn vraag is of er kort programa is met minder mb. want op mijn lptob is wel servicpack 1 twee keer is gedownload van 35 mb van elke.

bedank alvast bedank

hoor en oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.