Ga naar inhoud

registry


koosr46

Aanbevolen berichten

Ik heb geen problemen met de pc, maar als ik een programma verwijder dan wil ik alle resten weg hebben

De risico's neem ik, maar had vroeger een programma en daar NOOIT problemen mee gehad, maar ben de de naam vergeten

Ik ben wel een tegenstander van optimalisatie programma's zoals winregistry en soortgelijke programma's

Ik zoek gewoon een "SEARCH" programma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik daarvoor dit gratis programma, nog nooit enig probleem mee gehad.

1. Het maakt eerst een herstelpunt aan.

2. Dan deïnstalleert het met de uninstall van het te verwijderen programma.

3. Daarna voert het een search uit naar eventuele resterende delen (soms zijn er dat meer dan 1000 !)

4. Met één klik kun je die allemaal verwijderen.

Misschien is dit iets voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je bepaalde software niet verwijderd krijgt kan je altijd eens REVO uninstaller (klik erop) proberen.

Handleiding in bijlage. HANDLEIDING REVO UNINSTALLER.pdf

Nadien kan je nog een registercontrole en -opruiming doen met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik vervolgens op “Register” en dan op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht het niet ... heb die IObit rommel al heel wat systemen zien toasten, maar nog geen enkele heilzame impact weten uitoefenen ... :dong:

Ik respecteer jouw mening, gelieve de bijdragen van personen die iemand wensen te helpen ook iets meer te respecteren, zo staat het toch te lezen in de forumregels (punt 2).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meningen omtrent IOBIT zijn erg verdeeld. Niets wijst er op dat jouw mening hier niet wordt gerespecteerd. Mocht dat wél het geval geweest zijn, dan was je bericht verwijderd door onze medewerkers. Dit is dus niet gebeurd ... alleen is er een negatieve bedenking van ASUS bij geplaatst, zodat de TS verwittigd is, mocht hij/zij kiezen voor jouw suggestie. Het is nu aan koosr46 om hieruit zijn/haar persoonlijke conclusies te trekken. Zo werkt het nu eenmaal op een forum.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies. Het enige wat de negatieve reactie bewerkstelligt is dat de vraagsteller (en andere lezers) dit gratis programmaatje niet zou (zouden) durven proberen.

Dit programma komt nochtans voor 100% overeen met wat gevraagd wordt:

Is er een programma in omloop waarbij je een zoekopdracht op kunt geven en dan alle regels tegelijk kunt zien en ze zo dan kan verwijderen ...

Ik heb geen problemen met de pc, maar als ik een programma verwijder dan wil ik alle resten weg hebben

De risico's neem ik, maar had vroeger een programma en daar NOOIT problemen mee gehad, maar ben de de naam vergeten. [/QUOTE]

Het enige wat hierop kan geantwoord worden is een programma voorstellen dat nog beter werkt dan mijn voorstel.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.