Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Schijf deels leegmaken

documenten files hard laptop microsoft office probleem schijf werkt windows

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp

#1 Beetjeverlegen

Beetjeverlegen

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 04 januari 2011 - 20:38

Is er een mogelijkheid om alles uit de pc te wissen (browsergeschiedenis, de hiervan opgeslagen files enz, maar ook persoonlijk documenten enz..) maar Microsoft Office te laten staan ?

Ik kan niets op een cd'tje branden, want mijn cd-station is stuk. Voor de rest werkt mijn laptop prima.

Zeer hard bedankt!!!

#2 Jordy1471

Jordy1471

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 235 berichten

Geplaatst 04 januari 2011 - 20:40

Schijf formatteren en windows opnieuw installeren :)

#3 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17578 berichten

Geplaatst 04 januari 2011 - 21:00

Deze vraag is exact dezelfde vraag als deze ( http://www.pc-helpfo...752/#post186047 ), geformuleerd door dezelfde vraagsteller én op slot gezet door stegisoft !
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#4 kweezie wabbit

kweezie wabbit

Supervisor

• Supervisor
  • 25714 berichten

Geplaatst 05 januari 2011 - 06:43

Volgens mij vraagt hij niet illegaals.
Als wat hij wil is de pc "proper" maken om hem aan iemand anders door te geven.

Ga naar het gebruikersbeheer en maak een nieuwe gebruiker aan met administratorrechten.
Log in met deze nieuwe gebruiker.
Ga naar gebruikersbeheer en verwijder de oude gebruikers. Indien gevraagd, laat ook de bijhorende bestanden verwijderen.

De bestanden die door de oude gebruiker op een andere lokatie zijn opgeslagen dan in het eigen profiel moeten nog wel manueel opgezocht en verwijderd worden.

Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.

Bezoek onze VIDEOZONE: info in woord en beeld !

#5 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17578 berichten

Geplaatst 05 januari 2011 - 06:47

Kwestie van overeen te komen... :hmmmm:
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: documenten, files, hard, laptop, microsoft, office, probleem, schijf, werkt, windows

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!