Ga naar inhoud

hoog CPU of Hoog Fysiek geheugen of Videokaart?


rjnnn

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

had al het Stof weggehaald en video kaart nog geupdate maar ik wou potje Counterstrike Source spelen maar dat lukte dus niet,

na 5min viel mijn pc uit , kreeg zwart scherm maakt veel geluid en begint te piepen.

maar ik heb een i5 1gb video 4gb ram en vriende met 512mb video 2gb ram en Dual core procc kunnen wel Css runnen ?

heeft iemand een oplossing , licht het aan mijn video? mijn ram geheugen of mijn koeling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft iemand een oplossing , licht het aan mijn video? mijn ram geheugen of mijn koeling?

Om tot een oplossing te komen is het uiteraard heel belangrijk dat er ook antwoorden worden geplaatst op de geformuleerde vragen...wanneer ik jouw topic herlees stoot ik nog altijd op tal van onbeantwoorde vragen ?...:hmmmm:

Om één ander grondig te kunnen uitsluiten is het een noodzaak dat je je pc grondig stofvrij maakt...of laat maken.

Wanneer dit is gebeurd mag je een nieuw Speccy-logje plaatsen...

Als je de resultaten van Can You Run It hebt, kan je er dan met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...
hoe groot/zwaar is jouw voeding?

enig idee wat je budget is?

heb je trouwens al eens gekeken of je het spel kunt draaien?

heb je al eens gekeken welk proces er voor zorgt dat je cpu en fysiek geheugen zo vol/hoog is?

dat kun je doen door naar taakbeheer te gaan. vervolgens processen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om tot een oplossing te komen is het uiteraard heel belangrijk dat er ook antwoorden worden geplaatst op de geformuleerde vragen...wanneer ik jouw topic herlees stoot ik nog altijd op tal van onbeantwoorde vragen ?...:hmmmm:

Speccy logje staat al in mijn beschrijving? stof heb ik weggehaald maar zat eig helemaal niks in.

can you run it kan ik de zwaartste spellen zoals Crysis battlefield 3 mw 2 black ops etc alemaal over gemiddelde bij sommige staat er video 1gb goed aleen dat pixel niet.

hoe zwaar mijn voeding is dat begrijp ik niet echt helemaal ?

Het spel kan ik gewoon draaien , maar met Counterstrike met can you run it Staat er gewoon dat ik makkelijk kan spelen en wat ik al zei , vriende met 512mb video dual core porces 2 gb ram doet het spel het wel , maar bij mij niet met i5 procc 1gb video 4gb ram etc etc

en bij procc gebruik staat er eig helemaal niks chrome en windows etc dan is het al hoog.

kheb nog een andere gesproken en die zij dat me koeling waarschijnlijk kapot is . dat daarom me CPU wat hoog is en mijn pc uitvalt tijdens counterstrike etc.

ik speel nu weer voornamelijk Leauge of Legends maar dan werkt het spel het gewoon (wat lagere prectaties)

maar is het dus me koeling? moet ik die vervangen of nieuwe koelpasta kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speccy logje staat al in mijn beschrijving? stof heb ik weggehaald maar zat eig helemaal niks in.

Er werd een nieuw Speccy-logje gevraagd, van na de ontstofbeurt...waar kunnen we dat vinden ?...:hmmmm:

can you run it kan ik de zwaartste spellen zoals Crysis battlefield 3 mw 2 black ops etc alemaal over gemiddelde bij sommige staat er video 1gb goed aleen dat pixel niet.

Er werd een afbeelding gevraagd...waar kunnen we deze vinden ?...:hmmmm:

hoe zwaar mijn voeding is dat begrijp ik niet echt helemaal ?

De gegevens van je voeding vind je op de voeding zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat je zou kunnen doen is superfetch uitschakelen en/ of een groot deel van je opstart programma's uitschakelen.

superfetch zorgt er voor dat als je een programma opent hij er een deel van opslaat in je fysiek geheugen. hierdoor start hij sneller op de volgende keer dat je hem opent, maar dit neemt wel ruimte in beslag.

door je opstart programma's uit te schakelen zal hij niet meer de programma's openen die je eventueel later gaat gebruiken. dit betekend dat de pc sneller opstart en er minder fysiek geheugen in beslag word genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuw speccy logje

http://speccy.piriform.com/results/0YwJ3htf3QZwyc00ysBUfGt

pic van Can you run it

http://i52.tinypic.com/14jw11y.png

14jw11y.png

Edit ik neem aan dat Counterstrike source minder zwaar is dan bf3

ik heb het idee dat het mijn cooling is wat ik ook van andere hoor , het probleem is meer dat mijn pc steeds uitvalt.

aangepast door rjnnn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst kon ik Leauge of Legends nog spelen maar nu valt ie zelfs bij dat spel uit , ik ga even binnenkort terug naar mediamarkt maar ligt het nou aan mijn koeling of video kaart? bijv me pc stond net 4 uurtjes aan ofzo , en ik start net een game , speel 30min en toen viel mijn pc uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.