Ga naar inhoud

PC upgraden naar SSD + windows 32 bit naar 64 bit


tim521

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb deze pc: medion md8399

Speccy logje: http://speccy.piriform.com/results/lgakMRcv2vz0Eo30BDrpW72

Zou het mogelijk zijn om naast mijn hardeschijf een SSD van 64 of 128 gb te plaatsen?

Zoja zou ik dan ook kunnen upgraden van w7 32 bit naar 64 bit?

En is het moeilijk dit hele systeem van de medion case over te zetten naar een andere?

Groet,

Tim

aangepast door tim521
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kwam van jou al meerdere soortgelijke vragen tegen: hier gaat het over PC upgraden...hier gaat het over een tijdelijke grafische kaart.

Nu lijkt het me een beetje weggegooid geld om aan je Medion (kostprijs van €499 in 2009) te sleutelen, want welke upgrade je ook doet: het zal nooit een echte game-pc worden.

Mogelijk heb je deze case nog en dan lijkt het me zinvoller om (op termijn ?..) een PC te laten samenstellen in plaats van nu geld te spenderen aan tijdelijke oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reden te meer om je geld niet nutteloos door deuren en ramen te gooien...door je geld te spenderen aan tijdelijke en zinloze noodoplossingen wordt het tijdstip waarop jij je €1000 gaat verzameld hebben enkel maar verder in de toekomst geschoven...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.