Ga naar inhoud

Html website contact formulier


jorinads

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik volg informatiebeheer en ik ben een website aan het maken.

Ik ben nu bezig met mijn contactformulier en ik had de desgin al gevonden op een template maar hoe zorg ik ervoor dat het bericht van de klant verstuurd wordt naar de baas? mailto:voorbeeld@gmail.com ? Of hoe zorg ik hiervoor als ik op de button verzenden klik? Screenshot by Lightshot

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de link van falstring moet je natuurlijk wel een webserver hebben met php ondersteuning. Heb je zelf geen webserver kun je er eentje op je eigen laptop of pc draaien met behulp van Usbwebserver V8

Maar ik wil je aanbevelen om als je iets wil maken wat in productie komt te staan dit te doen met een CMS systeem zoals wordpress, joomla, drupal, etc. Je kunt in zo'n CMS systeem plugins installeren die een contactformulier voor je aanmaken.

Het gebruik van een valide CMS systeem is stukken veiliger omdat deze bijna altijd beveiligingsrisico's heeft ingebouwd. Denk aan man-in-the-middle attacks, Cross-Site Scripting (XSS), etc.

Als je je hier zelf allemaal voor wil beschermen, ben je vaak honderden regels code verder terwijl dat "wiel" al uitgevonden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.