Ga naar inhoud

Winamp is heksenketel


carambole

Aanbevolen berichten

Rekordbox (pioneer-ondersteunend) en mediamonkey zijn niet te downloaden.

Winamp is vervelend om mee te werken.Ik ben nu al 20 hr bezig geweest om er titels via de auto-tag bij te voegen bij mijn 4 gb mp3 bestand.Gekkenwerk + het niet alfanummeriek sortering van de afspeellijst + na de auto-tag gebruikt te hebben springt alles terug naar 1°

xD+ de kleine venstertjes.Het is meer een discobar voor liedjes te spelen.

Wie heeft er ervaring met programma 's ipv ideeen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De andere topic is gesloten.

Het heeft geen zin om een nieuwe post te maken voor dezelfde onderwerp.

Misschien is er een andere oorzaak:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Als je niet kan downloaden dan op een andere computer doen en dan op usb-stick zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een nieuwe virusscanner avg aan het werk gezet.

Heb je dan ook je vorig anti-virusprogramma verwijderd ?...2 anti-virusprogramma's op dezelfde pc is niet meteen een goed idee...

een trojaans paard agent2.CNDB zat er in

Mogelijk zit er dus ook nog andere malware op je systeem...het uitvoeren van Stegisoft's advies is bericht 7 (plaatsen van een HJT-logje) is dus zeker een must.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het HJT bezoek had ik zelfs geen internetverbinding meer.Nee,geen bedankje.Avg had ik goedendag gezegd zodat HJT zijn gang kon gaan.Ik geef toe dat ik een leek ben in dit soort zaken.Systeemherstel heeft de laptop terug in leven gebracht. Omdat google steeds zo vlug is in search heb ik bij deze een pakket van deze gedownload met dr spy als antivirus.Ik doe stilletjes verder met mijn forums en google zoeken.Wat een avontuur .'k Zal denkelijk maar beginnen met wat avondles voor pc.Toch bedankt voor jullie geduld maar het is niet aan mij besteed:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.