Ga naar inhoud

canon MP210 printer


agie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Het ene probleem opgelost of...en er is weer een ander om op te lossen!!

Ik heb een probleem met het afdrukken met mijn printer.

Laats de zwarte cardrigd gevuld en al die tijd gewoon gebruikt maar nu krijg ik bij het plotseling bij het afdrukken de melding dat deze cardridge niet goed zijn[ zie knipsel].

Eerst kreeg ik een melding dat mijn canonprinter niet aangemeld, hoe dit kan weet ik niet

want ik heb niets met de instellingen gedaan.

Uiteindelijk het stuurprogramma bijgewerkt en....printer is er weer!

Maar de melding bij het afdrukken blijft!!

Wat kan ik hieraan doen?:hmmmm:

Groet [ATTACH=CONFIG]10620[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is het orginele inktpatroon die ik zelf [zwart] heb gevuld wat normaal geen probleem geeft.

Ik heb deze pas gevuld en deed het tot nu toe goed !

Ik kreeg nu ook de melding dat de cardridge's vol zijn, dus.....?

[ATTACH=CONFIG]10628[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie aandacht, tof!

Ik heb inderdaad een reiniging van de cardridge's toegepast maar dit mocht allemaal niet helpen.

Ook de stroom uitzetten, de stekkers uit de pc en uit stopcontacht heeft ook niet geholpen.

Resetten , géén resultaat!!!

Ik heb op de site van Canon gekeken naar de betekenis van de symbolen en gaf dit aan [ zie knipsel].

Klinkt ernstig????[ATTACH=CONFIG]10631[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originele inktpatronen die je opnieuw vult en namaakinktpatronen hergebruiken houdt altijd een zeker risico in.

Probeer het eens met een origineel inktpatroon.

Zelf heb ik vroeger namaakinktpatronen gebruikt, het ging lang goed tot.........

Resultaat: ik mocht een nieuwe kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké,maar is dat ook een bekend gegeven, dat hervullen dit soort problemen geeft?

Want hoe weet je dat de printer ook al had je orginele gebruikt ook niet hetzelfde probleem gaf?

Er b.v winkels waar ze ook de cardridge's voor betaling navullen, doen zij dit dan op een misschien veiliger of andere manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.